Free Florquin

Trampoline park super leuk voor de kids, restaurant matig mn. door de lange wachttijden (half uur voor drankjes, drie kwartier voor wat warme snacks)... domper

Kristel

Vriendelijk, verzorgd, mooi.
Bediening cafetaria mag iets beter. Alle tafels stonden vol leeggoed. Te weinig personeel ? Was best druk

Joel

Duurde 20 minuten om in te checken en dat werd dan ook van je springtijd afgenomen. Ook vonden de werknemers het nodig om zelf trampolines in beslag te nemen in plaats van toezicht te houden.

E

Leuke activiteit voor kinderen maar de prijs voor een feestje is best wel duur (portie frietjes is voor een 12-jarige echt wel klein). Zeker als je daar nog heel wat kosten bij krijgt voor gewoon... Leuke activiteit voor kinderen maar de prijs voor een feestje is best wel duur (portie frietjes is voor een 12-jarige echt wel klein). Zeker als je daar nog heel wat kosten bij krijgt voor gewoon weg flessen water.

An Timmermans

We melden ons online aan, vullen alles netjes in en betalen opvoorhand.
We melden ons online aan, vullen alles netjes in en betalen opvoorhand.
En nog hebben we 20 minuten in de rij moeten aanschuiven... dus ook 20 minuten minder springplezier, dat toch een aardige duit kost.

Marijke

Kousen waren al stuk na 40 min springen , waren nieuwe , wel jammer aangezien we nu volgende keer toch weer nieuwe moeten kopen

Nora Bouwens

Hoe veel je er ook gaat, het wordt nooit saai!