Rajae Benyamna

Er was een hele lange rij aan de kassa waardoor we 20 min hebben verloren.. wij waren wel op tijd..

Hanne Jeurissen

Mijn zoontje zal over twee maanden 6 jaar worden en mocht niet alleen springen. Staat op de website vermeld en heb hierover gekeken, ik had dus beter niet zo eerlijk moeten zijn en had beter over... Mijn zoontje zal over twee maanden 6 jaar worden en mocht niet alleen springen. Staat op de website vermeld en heb hierover gekeken, ik had dus beter niet zo eerlijk moeten zijn en had beter over zijn geboortejaar gelogen want er is geen kat die de identiteit en leeftijd echt controleert. Heb dan een tweede ticket moeten kopen voor mezelf. Ben zelf nooit gaan springen, hij is samen met zijn vriendje gegaan zoals gepland. Niemand heeft dit gecontroleerd maar ik ben wel 36 euro kwijt voor mijn zoontje 90min te laten spelen. Rip off, never again

Sebastiaan Tetaert

Het was enorm druk in de hal waarbij er gedurende ons bezoek een groot deel van de tijd maar 1 opzichter aanwezig was. Daarnaast waren er naar mijn gevoel veel kinderen van jongere leeftijd zonder... Het was enorm druk in de hal waarbij er gedurende ons bezoek een groot deel van de tijd maar 1 opzichter aanwezig was. Daarnaast waren er naar mijn gevoel veel kinderen van jongere leeftijd zonder toezicht aan het springen waren. Dit zorgde voor heel veel drukte en gevaarlijke momenten. Jammer want zoals ik begreep dient er toch altijd toezicht te zijn van een volwassenen bij jonge kinderen. Daarnaast is 1 opzichter veel te weinig voor de grote van de hal en zeker wanneer er zeer veel kinderen aan het springen zijn.

Natascha (45) en Jarne (14)

Leuke activiteit voor jong en oud

Stephanie

Zoon van bijna 3 jaar heeft zich goed geamuseerd en de mama ook.

Alexandro

Heel leuk dat de kindjes van 2j tem 5j de eerste uur mochten jumpen.

Heel leuk dat de kindjes van 2j tem 5j de eerste uur mochten jumpen.

Helaas vonden we persoonlijk één uur te kort, als jullie dit 2uur zouden aanbieden zou het veel handiger zijn, vooral voor mensen die van ver komen (Antwerpen)

Violet

Alles is goed maar kan je gewond raken als je niet oplet