Ilse

We komen regelmatig naar Jumpsquare. De kinderen vinden het springen elke keer leuk, en de cafetaria is een fijne plaats als ouder om rustig te zitten en tegelijk te kunnen kijken hoe de kinderen... We komen regelmatig naar Jumpsquare. De kinderen vinden het springen elke keer leuk, en de cafetaria is een fijne plaats als ouder om rustig te zitten en tegelijk te kunnen kijken hoe de kinderen zich uitleven.

Sara Pinxten

Aan trampolines geen tekort! De kinderen kunnen zich uitleven. Klantgericht werken bij ontvangst is een groot werkpunt.
Geboekt voor een verjaardagsfeestje met na het springen frietjes en een...
Geboekt voor een verjaardagsfeestje met na het springen frietjes en een frikandel. Je mag geen eten meebrengen wat uiteraard begrijpelijk is, maar wanneer je het aantal frieten op je vingers kan tellen, dan is dit echt te weinig voor hetgeen je ervoor betaalt.

K

Het trampolinepark zelf was heel goed. Er binnen geraken was niet wat we verwacht hadden. Langeee wachtrij, heel gedoe met u aanmelden, zou veel vlotter systeem vr moeten zijn!

Joyce Van Keymeulen

Vriendelijk geholpen door medewerker aan de balie. We moesten nog een uurtje wachten alvorens te kunnen jumpen wegens drukte. Goed georganiseerd. Voor herhaling vatbaar.

Desart Pogo

Jumpsquare kortrijk is het aangenaam zitten met een drankje een mooi overzicht hoe de kids volop zich uitleven , super vriendelijk personeel!

Julie Rammelaere

Netjes en veilig! Kids hadden dikke Fun!

Sarah Deschuymer

Jammer dat kinderen tot en met 5 onder begeleiding moeten springen.
Jammer dat kinderen tot en met 5 onder begeleiding moeten springen.
Ik snap dat dit qua veiligheid ergens moet, maar ik vind het niet kunnen dat volwassen begeleiders hiervoor ook de volle pot moeten betalen (als ze zelf niet willen springen). En als hiervoor dan toch betaald dient te worden, vind ik dat het op zijn minst gedeeld moet kunnen worden onder beide ouders...(zodat beide ouders elkaar kunnen afwisselen)
Ook het feit dat sokken van een ander trampolinepark niet gebruikt mogen worden, betreur ik ten zeerste.