Roel Proesmans

Wat een fijne dag was eindigde in mineur.
Wat een fijne dag was eindigde in mineur.
Ik was net zoals de overige klanten vergezeld van kinderen, lees minderjarigen, getuige van een platte, rauwe, agressieve ruzie tussen personeelsleden.
Een hoogoplopend en luid dispuut met fysieke dreigementen onder werknemers voor welke reden dan ook dient niet gevoerd te worden in de verbruiksruimte met klanten erbij en al zeker in de het bijzijn van minderjarigen . Ook na het persoonlijk aanspreken van de betrokken personeelsleden met de vraag om het dispuut te elders te voeren en alvast het niveau naar dat van verantwoordelijke volwassenen te brengen, ging het gewoon door. Elk respect ontbrak.
Indien dit de managementcultuur is en de wijze waarop men communiceert met klanten en vooral in aanwezigheid van minderjarigen die een voor het overige leuk verjaardagsfeestje absoluut in mineur zagen eindigen dan kan ik enkel besluiten dat er niet alleen een toxische sfeer heerst die te vermijden valt en al zeker met kinderen.

Laure

Veel variatie, groots waardoor je niet het gevoel hebt dat het druk is, geweldig dat er een uur enkel voor -5 jarigen gereserveerd is.

Davy

Niet druk, onderhouden. Vriendelijk. Misschien de kussen eens vervangen 😅

Gunther Frederix

Het heeft weinig zin dat je een reservering maakt voor 10u, de waiver invult op voorhand als je dan pas om kan geholpen worden om 10.20u omdat vele anderen dit niet doen en alsnog worden voorgenomen... Het heeft weinig zin dat je een reservering maakt voor 10u, de waiver invult op voorhand als je dan pas om kan geholpen worden om 10.20u omdat vele anderen dit niet doen en alsnog worden voorgenomen in de "wachtrij"...mijn dochtertje van 4 doet dit veel te graag maar 15€ om een half uurtje (dat is de tijd die dan nog restte) op de trampoline te springen???

Kelly Verstaen

Heel leuk concept om de kleine kinderen op bepaalde uren te laten springen. Zo is het heel veilig en leuk! Wij komen zeker nog meermaals terug.

Daisy

Fijn voor de kinderen maar voor de ouders door gebrek aan zitplaatsen niet aangenaam.