Kim

Het kassasysteem trekt op niets, ik was 100% voorbereid (tickets, waevers allemaal op voorhand) en toch sta je 15min aan de kassa. Het werkt niet! daarnaast is het schandalig duur!

Jos

Niet te begrijpen slechte organisatie. Ondanks online tickets aangeklikt en aansprakelijkheids document te tekenen toch 1 lange rij met zeer lange wachttijd. De vrouw voor mij gaf hierbij, volledig... Niet te begrijpen slechte organisatie. Ondanks online tickets aangeklikt en aansprakelijkheids document te tekenen toch 1 lange rij met zeer lange wachttijd. De vrouw voor mij gaf hierbij, volledig terecht, kritiek op aan de kassa en kreeg een kortzichtig antwoord “tja als iedereen eens deed wat hij moest doen”. Resultaat van 10u15 pas binnen ondanks netjes voor 10u daar zoals de meeste. Resultaat 45 min voor de al dure prijs 👍.

Deslyper Katrien

De kinderen vinden het zeer leuk.
De kinderen vinden het zeer leuk.
We hebben 93€ betaald om 5 kinderen, 1uur en 30’ te laten springen. Toen we vroegen om de jongste (3jaar) een half uurtje te laten springen moesten we 30€ betalen. Dit voor 1 uur (half uur kan niet) en een begeleider, opa (66 jaar). Jammer dat de volwassen begeleider ook moet betalen.
We weten dat er gereserveerde uren zijn voor kleintjes, maar als broer en neefjes springen, springt die van ons graag wat mee.

Shana Schallier

Leuk voor kinderen. Ouders kunnen in de cafetaria zitten en terwijl kijken. Soms wat lange wachttijd om drank te krijgen door tekort aan personeel. Leuk ideetje voor verjaardagsfeestjes.