Maurice

Mooie ruime locatie met eigen parkeerplaatsen, Vriendelijk personeel

Thessa

Het is wel cool, alleen er waren kinderen bij , die andere pijn deden, en zij werden na meerdere waarschuwingen niet verwijderd.

Roy Hagen

Moest lang wachten voor ik werd geholpen en ik had een kinder feestje geboekt voor 7 kinderen met snacks en patat en bij aankomst kreeg ik als eerste horen liever geen patat bestellen want we hebben... Moest lang wachten voor ik werd geholpen en ik had een kinder feestje geboekt voor 7 kinderen met snacks en patat en bij aankomst kreeg ik als eerste horen liever geen patat bestellen want we hebben te weinig besteld vond ik best appart

Reactie Jumpsquare Baarn:

Beste Roy,
Beste Roy,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet helemaal naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Rick

Omdat er vriendelijke mensen zijn er het heel leuk is

Shikha Ranjan

Koud en donker. Waiver invullen op donkere plek. Snoepzakje een gewoon zakje drop. Slechte zitplaatsen boven voor een kinderfeest met 13 kinderen. Personeel wel vriendelijk.

Yy

Voldoende ruimte voor de kids om hun energie kwijt te raken. Het was schoon en overzichtelijk. Kinderfeestje voor dochter gehouden van 6 jaar. We hadden de mini jump party genomen. Kidshebben veel... Voldoende ruimte voor de kids om hun energie kwijt te raken. Het was schoon en overzichtelijk. Kinderfeestje voor dochter gehouden van 6 jaar. We hadden de mini jump party genomen. Kidshebben veel plezier gehad. Geslaagd feestje!