Jan van Delft

Kom al een aantal jaren met mijn kleinkinderen, zij vermaken zich elke keer weer prima, en mij smaakt de koffie prima.

Lideweij

Groot, fun, schoon & vriendelijke medewerkers

Leo

Wat een top feestje we werden super ontvangen bij de balie echt top
Wat een top feestje we werden super ontvangen bij de balie echt top
Daarna kregen we een tafel toegewezen stond de naam vd jarige op (de stoelen voor de hoge tafels zijn nodig aan vervanging toe slap)
Voldoende ranja etc etc kids hebben heerlijk gesprongen bij een blessure kwam er direct een medewerker met een ice pack na het springen een patatje met een snack patat was wel koud en niet zoveel maar goed
De kids hoorde je er niet over
Wij hebben super genoten en met name de kids komen zeker terug!!!

J. Romijn

Kinderen hebben veel plezier, maar Jump Masters moeten zich véél actiever opstellen. Veel klachten over grotere jumpers die zich niet aan de regels houden en kleinere kinderen die bijvoorbeeld niet... Kinderen hebben veel plezier, maar Jump Masters moeten zich véél actiever opstellen. Veel klachten over grotere jumpers die zich niet aan de regels houden en kleinere kinderen die bijvoorbeeld niet met de trapeze worden geholpen. De Jump Masters zijn vooral erg druk met elkaar. Jammer. Tafels (m.n. boven) kunnen vaker een schoonmaakdoekje gebruiken.

Reactie Jumpsquare Baarn:

Hi,
Hi,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat jouw bezoek aan Jumpsquare Baarn niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Klaas Vos

Erg leuk voor de kinderen 10 en zes jaar, ook de horeca is prima, kortom een feestje.

Tessa Van Den Bedem

Snel geholpen aan balie en word goed op de kinderen gelet

Dana

Goede sfeer, veel verschillende dingen te doen. Ruime keuze in eten en drinken. Makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid. Mooi opgezet en oogt schoon. Goed toezicht. Wanneer personeel wat... Goede sfeer, veel verschillende dingen te doen. Ruime keuze in eten en drinken. Makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid. Mooi opgezet en oogt schoon. Goed toezicht. Wanneer personeel wat leuke trucjes laat zien of kan leren zou t een 5 scoren. De kinderen hadden op wat hulp /nieuwe trucjes gehoopt.

Lia

Super lokatie, heel overzichtelijk. Heel handig als je met kleine kinderen een gaat!