Lisanne

Goed enthousiast team, prima faciliteiten en jumponderdelen in overvloed. Ga zo door!

Michelle

Klantvriendelijkheid, jump gedeelte is zeer overzichtelijk en fijn zitten. Wel een beetje fris als je niet jumpt.

Mandy

We wilde na het jumpen nog wat eten zodat de kinderen met een gevulde buik naar huis konden maar de frituurpan werd niet aangezet en de tosti of panini werd ook niet klaargemaakt. We wilde nog... We wilde na het jumpen nog wat eten zodat de kinderen met een gevulde buik naar huis konden maar de frituurpan werd niet aangezet en de tosti of panini werd ook niet klaargemaakt. We wilde nog bitterballen tussendoor maar we konden dus geen eten bestellen. Teleurstellend.

Reactie Jumpsquare Baarn:

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Gerrits

Gemakzucht. Het zou disco springen zijn, geen idee wat de disco sfeer moest weergeven. Verder prima

Semyon Hagen

Leuke springhal met veel verschillende activiteiten en meestal gezellig druk (maar niet overdreven druk)

Leonie

Trampoline zijn superleuk. Horeca dramatisch. 35 min wachten op tosti en frietjes. Eten was koud en te zout en werd met de handen aangeraakt.

Reactie Jumpsquare Baarn:

Beste Leonie,
Beste Leonie,
Bedankt voor jouw review! Wat jammer dat jouw bezoek niet helemaal naar verwachting is gelopen. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare