Peter verberne

Prima zaak goeie service en beste prijs

Jeanette Meulendijk

Ik werd goed geholpen en al mijn vragen werden fijn beantwoord.
Ik werd goed geholpen en al mijn vragen werden fijn beantwoord.
Bij mijn eerste vraag kon ik door de desbetreffende verkoper niet geholpen worden maar gelukkig sprong collega bij en ging ik niet met lege handen de deur uit!

Michel Driessen

Goede uitleg over het te aankopen product, duidelijk de verschillen aangeven, ook niet het duurste model adviseren en dat gaf zeker een vertrouwelijk gevoel, we waren bij jullie al bekend, maar dit... Goede uitleg over het te aankopen product, duidelijk de verschillen aangeven, ook niet het duurste model adviseren en dat gaf zeker een vertrouwelijk gevoel, we waren bij jullie al bekend, maar dit laatste bezoek gaf ons het gevoel om precies bij de juiste en beste winkel onze aankoop te doen, en dat zij jullie zeer zeker

Een Hegel h190 ingeruild voor een h390. Goede communicatie. Uitstekend geholpen, snelle afhandeling. Zeer positieve ervaring.

Wil Pirlo

Klantvriendelijk behandeld met een goede vakkundige uitleg vwb onze aankoop

Marjo

Gelukkig nog een zaak die meedenkt met de klant en uitstekende service verleent

Frank

Goede service, vriendelijk personeel en een goede prijs!

van den Broek

Goed geïnformeerd en uitstekend geholpen. Wasmachine, vaatwasser en warmtepompdroger gekocht.

W. Jansen

Heel fijn en goed georganiseerd bedrijf, nemen de telefoon altijd op, heel correcte mensen in omgang, ze helpen me altijd voor kleine en grote dingen. in een zin: "I love Electro World van... Heel fijn en goed georganiseerd bedrijf, nemen de telefoon altijd op, heel correcte mensen in omgang, ze helpen me altijd voor kleine en grote dingen. in een zin: "I love Electro World van Vlerken".

Leon

De service is perfect, artikel zoals beschreven
Aardige medewerker , verstand van zaken