Monique

Jammer dat er niet specifieker kon worden aangegeven wanneer de monteurs langs zouden komen. Nu was het ergens tussen 8 en 12 uur. Ik had zondag digitaal gevraagd om hulp en de foutcode ingevuld.... Jammer dat er niet specifieker kon worden aangegeven wanneer de monteurs langs zouden komen. Nu was het ergens tussen 8 en 12 uur. Ik had zondag digitaal gevraagd om hulp en de foutcode ingevuld. Ging er eerlijk gezegd vanuit dat ik dan op maandag gebeld zou worden. Dit was niet het geval. Heb vervolgens zelf gebeld en ook door mijn agenda konden de monteurs pas dinsdag komen. Prettige en deskundige personen. Hebben nu de vaatwasser meegenomen, zou ergens deze week weer terugkomen.... dat is dus ff afwachten wanneer.
Op zich tot nu toe goede ervaring.

Diepvrieskast

Diepvrieskast

Vrieskast

Luuk

Netjes en eerlijk geholpen

Huub

Betrouwbaar, eerlijk, goede producten, ruime keuze.

A.J.J

Uitstekende winkel uitleg. Leuk en net personeel.
Uitstekende monteurs, Uitstekende oplossing door onvoorziene installatie omgeving

Ben Senkeldam

Zeer tevreden over de dienstverlening en vooral Rick de eigenaar van het bedrijf die alles perfect regelt

Lars senkeldam

Geweldige service! Bravo Rick en het team!

Duijmelinckfrits .duij

Ja ik zit al de hele week op mijn kool filter te wachten van mijn dure afzuig kap pelgrim een week in huis eniet kunnen gebruiken