Marco Willems

Alles netjes afgehandeld,

Jurgen

Prijzen zijn goed, kennis is goed. Het op de hoogte houden van de klant qua levertijden kan iets beter.

Connie

Het meedenken, de goede service en snelle en goede afhandeling. Er is tijd en aandacht voor de klant.

RobBurgt

2 TV's gekocht in de afgelopen jaren. Altijd netjes, goede prijs, keurig bezorgd.

Jurgen

Prettig geholpen en kundige medewerkers

Thijs de Ruijter

Zeer deskundig personeel, keurig en beleefd en snelle correcte levering. ECHTE AANRADER!

P.vermeulen

Reparatie laten uitvoeren aan mijn denon versterker. Zou terug gebeld worden als reparatie duurder uit zou vallen dan 125 euro.
Helaas na 2 maanden en zelf regelmatig bellen, en toezeggingen om...
Helaas na 2 maanden en zelf regelmatig bellen, en toezeggingen om terug gebeld te worden (denk telefoon kwijt of kapot), kon ik deze ophalen na weer eens een telefoontje eraan gewaagd te hebben kon ik hem ophalen, kosten waren 2 x de 125 euro zonder overleg.
Zo ga je niet om met klanten.
Zeer teleur gesteld.
Geen aanrader.

Mary

Erg behulpzaam en meedenkend. Gewoon zoals het hoort!

W V

Zolang ik klant bij van Vlerken ben, ben ik zeer tevreden over de kennis en service die ze verlenen. Ik zou zeggen....ga zo door. Maar dat doen jullie al heel erg lang :0)