Marga

Word er altijd goed en vriendelijk geholpen.

Eerlijk en goed advies

Berry Stamps

Naar wens geholpen, Ik had wat modellen combi-magnetronnen uitgezocht en heb daar een goed advies voor gekregen en de magnetron gekozen die het beste bij ons past. En is compleet. Blij met de hulp... Naar wens geholpen, Ik had wat modellen combi-magnetronnen uitgezocht en heb daar een goed advies voor gekregen en de magnetron gekozen die het beste bij ons past. En is compleet. Blij met de hulp en kon magnetron meteen meenemen en ze hebben die nog achterin mijn auto geladen ook nog. Uur naderhand zaten we aan de pizza, klaargemaakt met onze nieuwe combi-magnetron.

Marco

Regelen alles goed

Pennings

Eerst reparatiekosten op site opgezocht. Daarna winkel gebeld. De kosten op de site zouden kloppen. (Wasmachine daar gekocht dus de kosten zouden €59,50 euro zijn als het binnen kwartier te... Eerst reparatiekosten op site opgezocht. Daarna winkel gebeld. De kosten op de site zouden kloppen. (Wasmachine daar gekocht dus de kosten zouden €59,50 euro zijn als het binnen kwartier te repareren zou zijn. Filer zat vast en moest vervangen worden. Reparateur is welgeteld 2 minuten bezig geweest en heeft er nieuwe filter opgedraaid. Factuur zou via mail komen.
Op site staat héél duidelijk vermeld dat alle kosten excl materiaal zijn maar INCL btw.
Nu komt er een factuur van €80,99!!!!!
Filter kost 16,95 en onderaan de streep komt er nog over hele bedrag 21% btw bij!
Ik zou dit bedrijf dus NIET aanbevelen. Zijn niet eerlijk over de kosten!

Marijke

Fijne winkel, goed advies en goede service.

Jennifer Kerkhof

wat leidt tot de...
We zoeken een nieuwe (inbouw-)vaatwasser,
krijgen in de toonzaal goede informatie over de verschillende merken,
er komt een monteur vooraf de situatie bekijken,
wat leidt tot de keuze voor een ander merk, dat zal passen.
snel een afspraak kunnen maken
de monteur verschijnt op de afgesproken tijd en zet hem er keurig in.