F.A. van der Elst

Prettig en vriendelijk geholpen en advies bij aankoop

Kaihena

Werd snel en netjes geholpen!

Fred van Winden

Prima service tijdens telefonische vragen over het installeren van de nieuwe TV

Jan Oudijk

Goed en makkelijk contact, snel geleverd. Bezorging en plaatsing door vriendelijke vaklui.

Mike Illingworth

Zeer hulpzaam en vriendelijk, goed service.

Mevr. Peeters-Kooy

Ouderwetse service. Prima!

G schelling

Supergoed luisteren goed en komen de afspraken na. Leveren goed en net werk. Heel blij en ga als ik weer wat nodig naar Electro World van Dijk in Zoetermeer.

Lenienijssen

Goed geholpen vriendelijk

Fam Hilekes

Goed en vriendelijk ontvangen en geholpen in de winkel. Snelle afspraak voor het inmeten van de kookplaat, dat werd verricht door een kundige monteur, die ook zelf de installatie kwam doen. Alles... Goed en vriendelijk ontvangen en geholpen in de winkel. Snelle afspraak voor het inmeten van de kookplaat, dat werd verricht door een kundige monteur, die ook zelf de installatie kwam doen. Alles verder goed en naar volle tevredenheid afgehandeld. Ook goed en adequaat geïnformeerd over vertraagde levering van de gewenste kookplaat met mogelijke alternatieven.

y van der Kerff

In de winkel ben ik prima geholpen. Er werd duidelijk het verschil uitgelegd tussen de verschillende vaatwassers.
De bezorging en aansluiting zijn heel goed gedaan. Er werd zelfs nog een uitleg gegeven waar de knoppen voor dienen i.p.v. dat je het maar in de handleiding moet opzoeken.