Ingenhoes

Goed en ter zake kundig

Anne

Na het doen van de bestelling werd de vaatwasser na een paar dagen al geplaatst. We werden telefonisch op de hoogte gehouden wanneer de vaatwasser binnen zou komen en toen de vaatwasser binnen was... Na het doen van de bestelling werd de vaatwasser na een paar dagen al geplaatst. We werden telefonisch op de hoogte gehouden wanneer de vaatwasser binnen zou komen en toen de vaatwasser binnen was gelijk gebeld wanneer ze hem konden komen plaatsen. De plaatsing verliep prima.

J.Werder

Netjes geholpen

R. Kuiper

Betreft aankoop wasmachine. In de zaak erg prettig geholpen met goed advies en uitleg. Thuis bij aflevering en aansluiting van het apparaat wederom een goede uitleg door uiterst vriendelijk... Betreft aankoop wasmachine. In de zaak erg prettig geholpen met goed advies en uitleg. Thuis bij aflevering en aansluiting van het apparaat wederom een goede uitleg door uiterst vriendelijk personeel.
Over de wasmachine zelf kan ik (nog) niets zeggen. De tijd zal het leren.

Akke van der Veen

Juiste mensen voor deze klus

w.M. van Roijen

Prima geholpen bij de reparatie (nieuwe kraan) van mijn wasmachine van bijna 10 jaar oud. Kan nu weer prima wassen. Prima monteur, vakbekwaam en keurig. Goede service als je apparaat na aankoop een... Prima geholpen bij de reparatie (nieuwe kraan) van mijn wasmachine van bijna 10 jaar oud. Kan nu weer prima wassen. Prima monteur, vakbekwaam en keurig. Goede service als je apparaat na aankoop een probleem heeft, maakt dat je voor een volgend apparaat weer teruggaat naar deze winkel.

Jan Vierhout

Deskundige mensen met tijd voor de klant

Arjan nuijens

Prima geregeld

Kim.vanvliet-soonius

Zeer snelle reactie en monteurs afspraak

Ben

Snelle - goede levering - duidelijke uitleg wasmachine- degelijk bedrijf.