Lillian Egging

Fijn geholpen, duidelijke uitleg.

Chantal Gefken

Alles werd ons goed uitgelegd hoe een apparaat werkt. Er werd veel aandacht besteed in de winkel aan ons.

Kees

Snel geholpen, snel besteld en snel geplaatst.

Yvonne Mastenbroek

Vriendelijk en goed advies gekregen

C.W. de Regt

Ter vervanging van onze afzuigkap hebben wij een nieuwe bij Electro World van Dijk Zoetermeer gekocht. Zij hebben bij ons thuis de situatie bekeken en de kastruimte opgemeten. Volgens Electro World... Ter vervanging van onze afzuigkap hebben wij een nieuwe bij Electro World van Dijk Zoetermeer gekocht. Zij hebben bij ons thuis de situatie bekeken en de kastruimte opgemeten. Volgens Electro World van Dijk was de enige mogelijkheid de Pelgrim SLK685RVS. Deze is vervolgens door hen geleverd en gemonteerd. Na onze klacht wegens niet goed functioneren is er een monteur komen kijken. Deze constateerde dat de luchtstroom werd 'gesmoord' door een te krappe afvoerbuis en daardoor niet goed werd afgevoerd. De uitgang van de afzuigkap is ø 150 mm en van de bestaande afvoerbuis ø 120 mm. De heer Hans van Dijk stelde voor om voor € 600 deze afvoerbuis door een passend exemplaar te vervangen. Of alleen stand 1 te gebruiken. Geen optie: werkte niet. Hij was niet bereid zijn inschattingsfout voor eigen rekening te herstellen, noch tegemoet te komen in de kosten, terwijl ons geen blaam treft. Op advies van de Consumentenbond heb ik tweemaal een aangetekende brief gestuurd. Op de laatste kwam een negatieve reactie van de heer Hans van Dijk. Volgens hem is de afvoerbuis verstopt. Vreemd omdat ons vorige apparaat wat luchtafvoer betreft prima functioneerde. De afvoerbuis is dan ook nooit op een eventuele verstopping gecontroleerd. Ook stelde Electro World van Dijk dat aansluiting van een afvoerbuis van ø 120 mm op een afzuigkap met een uitstroomopening van ø 150 mm mogelijk is. Dit nu wordt op diverse internetsites en -fora juist afgeraden omdat het extra geluid en een verminderde afzuigcapaciteit oplevert. Wat werd bevestigd door onze voormalige keukenleverancier. Dit nu is precies wat er bij ons speelt. Daarnaast stelde Electro World van Dijk voor om het apparaat op recirculatie te zetten. Dus een dure afzuigkap als goedkope wasemkap gebruiken! Op mijn laatste e-mail aan Electro World van Dijk van 11-12-2023 is nooit meer gereageerd. Conclusie van het geheel: er is een fout gemaakt en dat kan gebeuren. Maar waarom moeten wij als klant accepteren voor verdere kosten op te draaien? Kort hiervoor hadden we bij hen ook een wasmachine en een fornuis gekocht. Maar als klant ben je zeker geen koning bij Electro World van Dijk Zoetermeer.

Joke Kuyipers

Heel mooi beeld, en het installatie van de televisie is goed gegaan, vriendelijke en een duidelijke uitleg. Ben helemaal tevreden.

Ed Broekema

Deskundig Goede service

Jeanne en Simon Jansen

Hele goede ervaring met uw bedrijf. Goed en uitgebreid advies. Goed opgeleide en ervaren monteurs/medewerkers.

Rob Rijsdam

Goede service. Denkt met je mee.
Vriendelijke en deskundige verkoper die precies wist aan te geven waar we onze keuze op konden baseren.