Hans de Gooijet

Prima ontvangst winkel goed, een bakkie koffie en levering volgens afspraak

J de Bruin

Vriendelijk. Personeel je word er goed geholpen fijne zaak

Berry Luikinga

Prima contact

tevreden klant

Prima bedrijf. Door de goede tips en voorlichting een goede keuze kunnen maken. De koelvriescombinatie was best lastig via een trap naar beneden te zeulen maar er werd meteen een derde hulp... Prima bedrijf. Door de goede tips en voorlichting een goede keuze kunnen maken. De koelvriescombinatie was best lastig via een trap naar beneden te zeulen maar er werd meteen een derde hulp bijgehaald en de kast is keurig geïnstalleerd. Helemaal naar volle tevredenheid!

Jennie Groenesteij-Klomp

Top zeer tevreden. Goede uitleg. Zeer betrouwbaar en goede service. Kan voor mij niet beter.

Duidelijke afspraken en goede service

Jan M

Uitstekend geholpen bij een lekkage bij de afwasmachine. Ben blij dat deze winkel nog in Baarn gevestigd is en besef dat mogelijk is zolang we onze elektrische apparatuur bij Electroworld kopen, en... Uitstekend geholpen bij een lekkage bij de afwasmachine. Ben blij dat deze winkel nog in Baarn gevestigd is en besef dat mogelijk is zolang we onze elektrische apparatuur bij Electroworld kopen, en mocht deze niet in voorraad zijn, bij hen bestellen.
Uitstekende service!!

Dennis

Top service! Nieuwe droger werd perfect geïnstalleerd, terwijl de ruimte beperkt was. Medewerkers waren vriendelijk en dachten mee.

Wim en Thera Hazeu

Vakbekwaam en snel

Marcella

Goed geholpen aan de telefoon en vervolgens snel geholpen met een nieuw product. Nette service en betrouwbaar