Prima winkel met vriendelijk en deskundig personeel

Gerard

Persoonlijke aandacht en goed advies.

Ruud en Linda, Almere

Vriendelijke en kundige medewerkers bij wie service en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Montage en plaatsing keukenapparatuur zeer netjes gedaan en naderhand schoon en netjes achtergelaten.... Vriendelijke en kundige medewerkers bij wie service en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Montage en plaatsing keukenapparatuur zeer netjes gedaan en naderhand schoon en netjes achtergelaten. Uitleg werking van kookplaat en afzuigkap heel duidelijk en rustig uitgelegd. Wij kopen nergens anders meer!

De heer en mevrouw M. uit Naarden

Heel vriendelijk, goed luisterend naar de wensen, goed adviserend, prettige en vlotte plaatsing van de inbouwapparatuur, openstaand voor commentaar. Een zeer positieve ervaring, overigens ook al in... Heel vriendelijk, goed luisterend naar de wensen, goed adviserend, prettige en vlotte plaatsing van de inbouwapparatuur, openstaand voor commentaar. Een zeer positieve ervaring, overigens ook al in 2019 met levering van een diepvries ging het geweldig goed.

Sylvia de Court Onderwater

Meedenken, nog voor ik contact had opgenomen was alles al geregeld. Zeer tevreden.

AG

Duidelijke uitleg, heldere afspraken, goede installatie.

Persoonlijk, klantgericht, vriendelijk

J.van.der.Weerd.j

Goeie service en klantvriendelijk ik kom al meer dan dertig jaar bij ElectroWorld J

Catharina

Klantvriendelijk