Fijn personeel, goed advies gehad, klant gericht en apparatuur werd thuis aangesloten. Daarna werd werking van apparatuur uitgelegd.

Suus

Vriendelijk en deskundig advies in de winkel en net zo bij aflevering en montage.
Snelle levering en alles volgens afspraak.

Heel prettig geholpen

Goede service. Denkt mee met de klant en zoekt naar praktische mogelijkheden.

Adri

Zeer persoonlijk en goed advies

K. Kleijn

Enige tijd geleden heeft mijn moeder (80) een slowjuicer gekocht bij Passe in Sliedrecht.
Uiterst vriendelijk geholpen door de verkoper.
Mijn moeder kon op dat moment de slowjuicer niet...
Uiterst vriendelijk geholpen door de verkoper.
Mijn moeder kon op dat moment de slowjuicer niet uitproberen (kijken of ze hem uit elkaar kon halen om hem te reinigen) daar zij op krukken liep en in het revalidatiecentrum verbleef.
Dit was ook met de verkoper gecommuniceerd die daar alle begrip voor had.

Een week later was mijn moeder thuis en kon zittend de slowjuicer gaan uitproberen.
Het lukte haar helaas niet om hem te demonteren (te weinig kracht in haar handen)
Dus heb ik hem binnen het retour termijn van twee weken terug gebracht.

En daar is de uiterst vervelende ervaring begonnen.
Ik werd deze keer geholpen door de eigenaar.
Ik kreeg hoe dan ook mijn geld niet terug, en ik weet dat hij in zijn recht staat hoor.
Als je een internet aankoop doe dan is een bedrijf wettelijk verplicht om je geld terug te geven.
Echter als je een winkel aankoop doe dan wordt je geacht om het product te kunnen testen of zien.
In het geval van mijn moeder was dit niet mogelijk en dan heb je te maken met een andere regelgeving namelijk redelijkheid en billijkheid, de verkoper was namelijk op de hoogte van haar conditie waardoor haar aankoop gelijkwaardig was aan een internet aankoop.
De eigenaar wilde daar echter niets van weten, had er tevens geen begrip voor en weigerde het geld terug te geven.

Ik zou een tegoedbon krijgen, echter het lukte hem niet deze bon te maken dus hij zou hem de volgende morgen als eerste naar mij mailen.
De eigenaar had op dat moment namelijk geen tijd (lees zin) voor zijn klant en ik werd om 17:30 een half uur voor sluitingstijd de winkel uitgebonjourd.
Na twee dagen nog steeds geen tegoed bon op de mail en moest ik hem vervolgens in de winkel ophalen.

We hebben afgesproken dat als wij iets wilde wat niet in de winkel aanwezig was hij het voor ons zou bestellen zodat we de bon snel in konden wisselen.
3 weken geleden heb ik een mail gestuurd met een vraag voor een product, helaas geen antwoord gekregen.
Een week later heb ik nogmaals een mail gestuurd, en wederom geen antwoord gekregen.

Volgens trustpilot krijgt Passe een 9.4 voor hun klantenservice.
Helaas krijgen ze van mij 1 ster en dat is alleen omdat ik geen -9,4 kan geven.

Ik ben zwaar, heel zwaar teleur gesteld in Passe en in hun klantenservice en dan met name de manier waarop de eigenaar mij als klant behandeld.
Ik hoef niet als koning behandeld te worden maar in dit geval word ik als ongedierte behandelt en ik kan je verzekeren dat dit niet aangenaam is.

Jaap Eland

Top zaak en vriendelijke

W den Butter

Netjes vriendelijk heel goed

Joop

Vlot en vriendelijk geholpen. Wat betreft prijsvergelijking: niet bepaald de goedkoopste