Carola

Kwam voor reparatie onderzoek. Via mail werd niet gereageerd maar na telefonisch contact is de monteur geweest. Kon helaas niet gerepareerd worden maar prima en duidelijk advies over een ander... Kwam voor reparatie onderzoek. Via mail werd niet gereageerd maar na telefonisch contact is de monteur geweest. Kon helaas niet gerepareerd worden maar prima en duidelijk advies over een ander apparaat.

Fam. Petersen-Garretsen

Uiteindelijk J8 Jura volautomatische koffiemachine gekocht, omdat hij nu 100 euro goedkoper was dan de E8 en er door jullie aangegeven werd dat deze machine voor die 'paar honderd euro meer', zoveel... Uiteindelijk J8 Jura volautomatische koffiemachine gekocht, omdat hij nu 100 euro goedkoper was dan de E8 en er door jullie aangegeven werd dat deze machine voor die 'paar honderd euro meer', zoveel meer machine zouden hebben, waar we zeker 10 jaar mee vooruit zouden kunnen.
Heel blij met het apparaat, display geeft alles duidelijk aan! En heerlijke koffie, naar eigen wensen geheel te zetten!

Boekje met keuze mogelijkheden qua uitleg en zetten van diverse koffie soorten vind ik erg summier beschreven (machine is vooral gericht op de melkschuim toevoegingen, maar in boekje staat naar mijn mening weinig uitleg/plaatjes, stappen plan voor eerste keer dit doen, beschreven).
In winkel werd dit wel droog uitgelegd, maar niet daadwerkelijk in productie, dat zou een welkome aanvulling zijn, ook dat je het dan kunt proeven.
Ijskoffie zou er ook gezet mee kunnen worden, maar ik vind het nergens terug in de beschrijven van dit apparaat, ook niet op Google. Dus daar kom ik nog voor terug in jullie winkel.

Willie

1 woord: super!

Janny van Kalkeren

Koelvriescombinatie combinatie is keurig bezorgd ,ondanks dat de flatwoning moeilijk te bereiken is door een renovatie van het complex
Keurig geïnstalleerd

Cees Visser

Perfect team

Leo de Bruin

Hele goede service en vriendelijke medewerkers. Goede adviezen.

Helianthe Ritfeld

Motor van mijn wasmachine was kapot. Alle opties die ik had werden uitgelegd en ook kreeg ik advies over wat de beste keuze is. Binnen een week stond mijn nieuwe wasmachine thuis. Echt top service!

Jan

Gewoon top geregeld, snel en nette prijs!

M. Bakker

Vriendelijk en ervaren personeel