Goed assortiment, vriendelijke en deskundige medewerkers, goede service en aftersales.

Familie Hoitsma

Top bedrijf met goede service!

kral

Een zeer prettige winkel met een grote service, ook thuis met installatie.
Altijd bereikbaar voor advies en uitleg achteraf.

Goede winkel met vriendelijk personeel

Roel Fiolet

Elektron heeft medewerkers die super gemotiveerd zijn, kwaliteit en service gericht, maar ook heerlijke humor !!
Juist de servicegerichtheid ook als er een probleem is na verloop van tijd is geweldig.
Nooit te beroerd om even langs te komen.
Dit is de reden waarom we juist bij hen en niet bij bv mediakarkt e.d. kopen.

Hans Stapel

Vakkundig en uiterst klantvriendelijk. De service is perfect. Snel ter plekke (zelfde dag nog). Voor apparatuur zoals de wasmachine kopen wij liever hier met een uitstekende service dan op het... Vakkundig en uiterst klantvriendelijk. De service is perfect. Snel ter plekke (zelfde dag nog). Voor apparatuur zoals de wasmachine kopen wij liever hier met een uitstekende service dan op het internet.

Renswoude

Een lokale ondernemer die nog oog heeft voor de klant in alle opzichten.

Cor van Alphen

Deze winkel (voorheen Elektron) ken ik al ruim 40 jaar en wordt nog steeds geroemd om de uitstekende service. Niet afrekenen en een schop onder je kont, maar altijd bereid om ruime after-sales... Deze winkel (voorheen Elektron) ken ik al ruim 40 jaar en wordt nog steeds geroemd om de uitstekende service. Niet afrekenen en een schop onder je kont, maar altijd bereid om ruime after-sales support te geven, zelfs als dit buiten de garantieperiode valt! Je betaalt dan soms een paar tientjes meer dan een online aankoop, maar dat is het dubbel en dwars waard.

Zeer prettige zaak ennheel goede service