Goede service, snel handelen

Maarten

Zeer tevreden over dienstverlening

Top winkel voor het dorp Maarssen. Betaal liever iets meer dan de service top is.

Vanwege Covid moest ik Elektron remote benaderen. Vanuit Elektron werd snel en adequaat gereageerd. Goed advies en de levering en installatie is prima verlopen.
Alles met zorg geinstalleerd en...
Alles met zorg geinstalleerd en netjes afgewerkt en opgeruimd. Communicatie verliep uitstekend.

SO FAR - SO GOOD

Al meer dan 30 jaar kopen wij bij Elektron. Waarom? Omdat we echte service krijgen.
Mocht er, ook na lange tijd, iets met het product zijn, dan staan ze heel snel bij je op de stoep.

Warm onthaal, top service, uiterst vriwndwlijk, kennis van zaken en producten en besteden alle aandacht en tijd aan de vragen die de klant heeft. Het totaal plaatje als je iets gekocht hebt en de... Warm onthaal, top service, uiterst vriwndwlijk, kennis van zaken en producten en besteden alle aandacht en tijd aan de vragen die de klant heeft. Het totaal plaatje als je iets gekocht hebt en de winkel uitloopt is compleet. Eigenlijk gewoon. Reden van terugkomst indeze winkel en aanbevelingen naar meerdere mensen die goede service zoeken.

Enorm service gericht, vriendelijk, meedenkend, reageren snel.

Goed adres
Niks is te veel