Hans van R.

Ik ben geweldig geholpen door de medewerkers van Electro World Elektron. Geheel volgens afspraak kwamen twee vrolijke broers mijn nieuwe koelkast inbouwen. Beide heren werken zeer netjes en... Ik ben geweldig geholpen door de medewerkers van Electro World Elektron. Geheel volgens afspraak kwamen twee vrolijke broers mijn nieuwe koelkast inbouwen. Beide heren werken zeer netjes en nauwkeurig! Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf, maar zeker niet de laatste ervaring.

Rolf

Goede service, vriendelijk personeel

Aardige, deskundige en vrolijke mensen

Bjorn

Stijn

Behulpzame toppers.

Elektron, Maarssen gewoon perfect

Joke

Electro World Maarssen is een heerlijke kleine winkel. Je wordt persoonlijk geholpen en de adviezen zijn bruikbaar en betaalbaar.

Levering en inbouwen van een oven ging snel, handig en...

Levering en inbouwen van een oven ging snel, handig en vrolijk! En wat ook belangrijk is: alles keurig netjes opgeruimd en volledig werkend achtergelaten.
Zeer geschikt voor ouderen, want het voelt als een "ouwerwets" betrouwbare zaak.

Wilna Rosier

Door de telefoon heeft de monteur ons gezegd hoe we het filter moesten schoonmaken. Dit gedaan e hij doet het weer. Super bedankt

Hanno

Wasmachine snel en vakkundig gerepareerd door zeer vriendelijke man. Gaf ongevraagd nog wat tips en trucs om de levensduur van apparatuur te verlengen en keek alles even na. Zeer blij mee!