Prettige en correcte ontvangst in de winkel. Goede en deskundige uitleg van het product, hiervoor nemen zij ruimschoots de tijd om een passende keuze te maken. Snelle levering. Product wordt... Prettige en correcte ontvangst in de winkel. Goede en deskundige uitleg van het product, hiervoor nemen zij ruimschoots de tijd om een passende keuze te maken. Snelle levering. Product wordt netjes geinstalleerd en vervolgens een duidelijke uitleg gegeven. Voor vragen naderhand zijn zij ten alle tijden telefonisch bereikbaar. De uitstekende service maakt het dat wij al jaren onze apparatuur bij hun kopen.

Eetcafe De Dorpsgek

Super snelle service , brengen en plaatsen was perfect, tevens een duidelijk uitleg,
ben blij met deze winkel met medewerkers in ons dorp Maarssen

Wil

Uitstekende jarenlange ervaringen met Electroworld zowel met de aankoop en advies van wasmachines, t.v. etc.
Geen betere winkel in deze omgeving omtrent service en onderhoud.

Els Markink

Al jaren klant op loopafstand in ons dorp maarssen. TV droger en nu vaatwasmachine daar gekocht. Persoonlijke familiaire benadering met op maat service. Ik steun hierin graag de plaatselijke... Al jaren klant op loopafstand in ons dorp maarssen. TV droger en nu vaatwasmachine daar gekocht. Persoonlijke familiaire benadering met op maat service. Ik steun hierin graag de plaatselijke middenstand

C. van der Vorm

Onze ervaring is 100% positief. De deskundigheid van het personeel is top! De snelheid van handelen is optimaal en de service is nog beter. Een top bedrijf met zeer vriendelijke, deskundige mensen.

M. Rebel

Onze vaatwasser hield er plotseling mee op , ik heb gebeld naar elctroworld en werd direct geholpen. Na het aanhoren van mijn probleem en het doorgeven om welk type vaatwasser het ging werd ik snel... Onze vaatwasser hield er plotseling mee op , ik heb gebeld naar elctroworld en werd direct geholpen. Na het aanhoren van mijn probleem en het doorgeven om welk type vaatwasser het ging werd ik snel teruggebeld . Ze vertelde mij wat waarschijnlijk het probleem was met onze vaatwasser. Afspraak gemaakt en op kort termijn kwam er iemand langs die ons adviseerde wat te doen. Na 2 dagen stond er een nieuwe vaatwasser met goed advies over het beste gebruik ervan en werd de machine helemaal geïnstalleerd . Ze werkten erg netjes en waren erg vriendelijk. Mijn probleem was hierdoor snel opgelost.

Pim Nieuwenhuyze

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Het eerste contact voelde direct vertrouwd. Ik zou daarom Electro World Elektron bij iedereen aanraden

Jan Verkaik

Goede service, staan altijd voor je klaar, ook als je met vragen komt. Vriendelijk personeel. Komen altijd de afspraak na.

A.Hoek

Gelijk al een goed gevoel bij de 1e kennismaking,goed advies en bij de installatie was niets teveel,dus heel tevreden klanten!!

Jan Reijm

Bij aankoop apparatuur wordt goed mee gedacht aan de eisen van de klant.
Verkoper heeft goede kennis van de apparatuur.
Apparatuur wordt zeer netjes opgehangen en kabels weggewerkt door...
Bij aankoop apparatuur wordt goed mee gedacht aan de eisen van de klant.
Verkoper heeft goede kennis van de apparatuur.
Apparatuur wordt zeer netjes opgehangen en kabels weggewerkt door super aardige monteurs.
Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.
Na installatie krijg men een zeer duidelijke uitleg ervan en wordt gebruiks klaar opgeleverd.