Snel geholpen en persoonlijk advies

Jeanine H

Geweldige service!! Zowel de oude als de jonge garde zeer plezierig!!! Ook in Utrecht blijven we klant!

Goede snelle service, geen kosten voor inmeten en opname voor een offerte. Keurige inbouw van de de nieuwe koelkast door een vakkundige en nette monteur waarbij ook de oude koelkast weer is... Goede snelle service, geen kosten voor inmeten en opname voor een offerte. Keurige inbouw van de de nieuwe koelkast door een vakkundige en nette monteur waarbij ook de oude koelkast weer is afgevoerd.

Diny Tjoelker

Kundig vriendelijk, erg servicegericht

LorreY

Elektron is al tientalen jaren onze hofleverancier voor huishoudelijke apparaten en audio. Prima winkel, goed advies, uitstekende service. Bevalt dus al heel lang heel goed.

Brouwer

Al veel apparaten gekocht. Elke keer uitstekende service.

Ronald van der Tier

Na een vervelnde eravring bij een online winkel weer naar Elektron gegaan, Bij binnekomst wist ik direct weer waarom we daar klant zijn. Zoals vanouds prima advies ontvangen. Meedenken en service... Na een vervelnde eravring bij een online winkel weer naar Elektron gegaan, Bij binnekomst wist ik direct weer waarom we daar klant zijn. Zoals vanouds prima advies ontvangen. Meedenken en service gerichtheid zit bij dit familie bedrijf in de genen.

Piet Hoogers

In de winkel zeer correct te woord gestaan en uitgebreide informatie ontvangen over boxen. Boxen werden bij ons thuis vakkundig in de installatie opgenomen. Zeer snel waren alle verbindingen werkend... In de winkel zeer correct te woord gestaan en uitgebreide informatie ontvangen over boxen. Boxen werden bij ons thuis vakkundig in de installatie opgenomen. Zeer snel waren alle verbindingen werkend opgeleverd. Ben zeer blij met de persoonlijke benadering en begeleiding bij de installatie.

Sanders

Onze oven was stuk en bij de vraag of we een nieuwe moesten kopen of hem moesten laten repareren, is Elektron niet over 1 nacht ijs gegaan. Uiteindelijk hebben we een nieuwe oven aangeschaft die ze,... Onze oven was stuk en bij de vraag of we een nieuwe moesten kopen of hem moesten laten repareren, is Elektron niet over 1 nacht ijs gegaan. Uiteindelijk hebben we een nieuwe oven aangeschaft die ze, ondanks grote drukte en een zieke, geheel volgens afspraak voor het weekend hebben geleverd en gemonteerd. De mannen van Elektron hebben ontzettend netjes werk afgeleverd inclusief uitleg van de nieuwe oven.
Wij zullen Elektron zeker bij vrienden en familie aanraden.

Sonnemans

Prettige ontvangst. Goede uitleg. Op alle vragen kwamen relevante antwoorden. Redelijke prijszetting voor de uitgezochte apparaten.. Snelle levering. Goede bezorgservice met adequate uitleg van de... Prettige ontvangst. Goede uitleg. Op alle vragen kwamen relevante antwoorden. Redelijke prijszetting voor de uitgezochte apparaten.. Snelle levering. Goede bezorgservice met adequate uitleg van de werking van de apparatuur