P. van den Berg, Amersfoort

Prima service, zowel in de winkel als bij afleveren van de wasmachine

Zeer goede service en personeel dat zeer proffessioneel is.

fam. Voerman

We hebben een Bosch vaatwasser gekocht. Bij binnenkomst in de winkel goed geadviseerd en vlot gekomen tot aankoop. Afspraak gemaakt voor het inmeten van de vaatwasser en afspraak gemaakt voor... We hebben een Bosch vaatwasser gekocht. Bij binnenkomst in de winkel goed geadviseerd en vlot gekomen tot aankoop. Afspraak gemaakt voor het inmeten van de vaatwasser en afspraak gemaakt voor plaatsing. Zeer kundig en vriendelijke monteur heeft de machine geplaatst naar volle tevredenheid. Na instructie over de werking van de vaatwasser bleven wij zeer tevreden achter met de nieuwe vaatwasser.

Karin van der Voort

Zeer deskundig, betrouwbaar en hulpvaardig, zowel in de winkel als bij de bezorging en aansluiting. Deze mens en weten wat ze doen en hebben kennis in huis.

Mieke

Via telefoon combimagnetron besteld in alle vertrouwen dat ik een goede thuisbezorgf zou krijgen. Dat klopt dus goede service

Rijk

Correct personeel, werken volgens afspraak

pieter bruinsma

Zeer vriendelijk en efficiënt personeel. Er was iets verkeerd gegaan met mijn bestelling , maar dat werd binnen 24 uur opgelost. Uistekend

Jacobus

Afspraken worden keurig nagekomen, snelle service

Bedia Özalp

Goede kwaliteit