Bosman

De monteur was heel accuraat .Vertelde dat het niet te repareren viel.
De rekening viel mij mee.
Geen voorrijkosten berekend.
Dat noem ik service.

Bernard B

Prettige bediening.
Zeer vriendelijke en hulpzame bezorging

Patrick

Goed advies en service. Ook het apparaat plaatsen en het oude apparaat verwijderen verliep allemaal vlot en soepel

Joost

"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon" staat er op de website van Drieenhuizen. Die “ouderwetse service” heb ik even gemist.
Bijna 90 euro moeten betalen voor een schoonmaakklusje wat...
Bijna 90 euro moeten betalen voor een schoonmaakklusje wat 5-10 minuten heeft geduurd en wat ik zelf ook had kunnen doen, vind ik ronduit schandalig. Service is als een klant zich in eerste instantie meldt met een zeer specifiek probleem met een wasdroger de vraag stellen: heeft u wellicht dit of dit al geprobeerd? Dat had in dit geval een hoop gedoe gespaard. Ook het communiceren over tarieven heb ik gemist. Ook niet vindbaar op de website.

En als je er dan wat van zegt je verschuilen achter het feit dat dit het standaard tarief is? Lekker tarief voor nog geen 10 minuten werk…
Verder ook nog insinueren dat er bepaald standaard onderhoud door mij niet goed zou zijn uitgevoerd en het argument aanvoeren dat de monteur die is langs geweest een zzp’er is en dus duurder is. Bewust een onderhoudsmonteur in de buurt gekozen om dit soort excessen te vermijden, maar heb hier een hele nare bijsmaak aan over gehouden.
Drieenhuizen? Voor mij niet meer….

H.J.M.van der Wedden

Een mooie zaak waar je uitstekend geholpen wordt

MAG de Bruijn van Hillo

Ik ben hier heel erg goed geholpen.

Rita Verschoof

Ze zijn klantvriendelijk en je wordt er netjes geholpen en geven goede advies.

Jokejafransenjafransen67@gmail.com

Het is lastig te beoordelen want de klus is niet door Drieenhuizen gedaan. De wasmachine is wel gerepareerd en doet t weer.

Goede kennis en service

Kim

Heldere communicatie, snelle levering, vriendelijke bezorgers