Lampie Julianadorp

Houd zich aan zijn afspraken.

A geervliet

Hele goede service

Willem Nijdam

Prima winkel met een uitstekende service.

Van Spelden

Combi houdt je op de hoogte van je bestelling, omdat de tv niet leverbaar was kregen we een ander model. Onze dochter was super blij met de geboden oplossing

PZ

Fijn en kundig personeel waar je een hele hoop aan kunt vragen. Hele goede service.

Meedenkend, vriendelijk, verstand van zaken

R.Kiers

Wordt prettig geholpen en goede uitleg van producten. Ze doen er alles aan om het product snel te leveren en te instaleren indien nodig.

Marion

Mooie winkel, klantvriendelijk personeel en goede service.

Y.Bpymans

Voor mij is het belangrijk als technisch leek dat ik op een kundige manier wordt geïnformeerd en dat mijn vertrouwen niet wordt beschaamd. Ik ga daarom graag naar Electro World omdat ik... Voor mij is het belangrijk als technisch leek dat ik op een kundige manier wordt geïnformeerd en dat mijn vertrouwen niet wordt beschaamd. Ik ga daarom graag naar Electro World omdat ik daarnaast goede kwaliteit kan kopen voor een redelijke c.q. scherpe prijs.

Verkoper niet goed geluisterd wat de bedoeling was met de aankoop.
Verkoper niet goed geluisterd wat de bedoeling was met de aankoop.
Dus verkeerde aankoop gedaan. Toen ik tel. wilde annuleren kreeg ik constant een bandje te horen met de mededeling dat het druk was in de winkel. Levering thuis ging ook erg gehaast.

Reactie Electro World Combi Den Helder:

Goedemorgen,
Vervelend om te horen dat u een verkeerde aankoop heeft gedaan en we niet te bereiken waren.
Wilt u ons een email sturen , we willen het graag oplossen.
Mvg,
Ron