anet

Ik ben tevreden over de aankopen die ik hier doe
vriendelijk personeel

Altijd dezelfde vertrouwde gezichten in een fijne winkel in het stadscentrum. Bovendien altijd prima advies en service

Ria Blokker

Heel goed !

Yvonne Boymans

Prettige winkel om iets te kopen. De mensen die er werken zijn vaklui en weten alles op het gebied van elektronica, luisteren goed naar de wensen van de klant en denken mee.

Caroline

Vriendelijk geholpen, bestelling snel geregeld

a bakker

Een geweldige zaak mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam ik kom er al jaren , dat zeg genoeg een aanrader

Frans Lejeune

Prettige winkel. Deskundig personeel.
Goede service.

Joke

Electro world combi Den Helder is een geweldige zaak waar je persoonlijk en erg goed geholpen wordt. De service is top.

De bediening en de aflevering van het door mij bestelde product ( een Stofzuiger) was 100 %

Zeer tevreden klanten

De heren denken met je mee, goede adviezen, goede service, snelle levering en ook echt op de afgesproken tijden, en niet geheel onbelangrijk, erg vriendelijk…Het is een fijne winkel om binnen... De heren denken met je mee, goede adviezen, goede service, snelle levering en ook echt op de afgesproken tijden, en niet geheel onbelangrijk, erg vriendelijk…Het is een fijne winkel om binnen te stappen !