Bert van Deudekom

We zijn zeer tevreden over de gehele afhandeling . Op dit moment hebben mijn vrouw en ik de tafel gemonteerd . Echter er ontbrak een bout/moer ! Hierover telefonisch contact gehad en op verzoek... We zijn zeer tevreden over de gehele afhandeling . Op dit moment hebben mijn vrouw en ik de tafel gemonteerd . Echter er ontbrak een bout/moer ! Hierover telefonisch contact gehad en op verzoek daarover een mailtje verzonden .

Goede communicatie snelle levering
Alleen jammer bijna 10 euro verzendkosten voor een klein pakketje

Vorige week bestelling gedaan en na een aantal dagen deze keurig ontvangen.
Vorige week bestelling gedaan en na een aantal dagen deze keurig ontvangen.
Bij het uitpakken bleek dat de bestelling niet kompleet was. Ik heb dit doorgegeven en is keurig in behandeling genomen.
Na het doorgeven kwam ik erachter dat ik een fout in mijn berekeningen (tekening) had gemaakt en had nog wat kleine onderdelen nodig. Ik heb dit gelijk aan de mail toegevoegd en dacht dat dit mee met de vergeten artikelen opgstuurd kon worden.
Heb telefonisch contact gehad en gevraagd of dit ook bijgevoegd kon worden. Helaas zij de dame aan de telefoon dat dit niet mogelijk was.
Helaas dat ik los nog de bestelling moet doorgeven en ook nog extra verzendkosten moet maken. Is mischien niet heel veel maar gaat om principe.
Wat ik nog het vervelenste vond is dat ik een vrijedag heb genomen en de bestelling niet kompleet was, en dat de dame aan de telefoon niet de moeite heeft genomen omhet in 1 pakketje te willen opsturen.

Heb vaker bij dit bedrijf gekocht. Steeds makkelijk gevonden wat ik zocht. Snelle correcte levering. Goed internet bedrijf.

lak

Prima service, aardig en behulpzaam aan de telefoon

Goed assortiment duidelijke site

Goed, bestelling was snel binnen.
Jammer is wel dat ik 20 euro aan verzendkosten moest betalen.

Duidelijke website en goede spullen die snel geleverd worden.

Hebben ons snel en netjes geholpen met een bestelling die we de volgende dag al konden ophalen.