Maromeubels

De bestelling gedaan en de volgende dag al in hus
prima prijs /kwaliteit

Jacco

Ik ben heel erg tevreden over de service. Ik wilde mijn bestelling ophalen, maar ik kreeg het voorstel om het gratis geleverd te krijgen omdat er nog een onderdeel uit mijn bestelling apart besteld... Ik ben heel erg tevreden over de service. Ik wilde mijn bestelling ophalen, maar ik kreeg het voorstel om het gratis geleverd te krijgen omdat er nog een onderdeel uit mijn bestelling apart besteld moest worden. De volgende dag de hele bestelling al thuisbezorgd. Vriendelijk en snel dus.

De communicatie met uw bedrijf verloopt uitstekend. We worden vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij problemen of vragen. DHL is de vervoerder en dat is minder. De locatie waar het bezorgd... De communicatie met uw bedrijf verloopt uitstekend. We worden vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij problemen of vragen. DHL is de vervoerder en dat is minder. De locatie waar het bezorgd moest worden is iets lastigen dan een gemiddeld adres en dan wordt er naar ons gevoel wel heel gemakkelijk retour afzender gestuurd. Dat heeft tot gevolg dat we ons product nu nog niet hebben en een nieuw afleveradres hebben opgegeven. Kortom uw bedrijf aller vriendelijkst en bereid tot helpen. De vervoerder krijgt wat ons betreft geen medaille

S. Mulder, particulier

Het product voldoet prima aan de verwachting alhoewel het montagemateriaal van de geleverde tafelpoot net zo goed niet geleverd had kunnen worden. Bij gebruik van deze schroeven (gewone parkers) zou... Het product voldoet prima aan de verwachting alhoewel het montagemateriaal van de geleverde tafelpoot net zo goed niet geleverd had kunnen worden. Bij gebruik van deze schroeven (gewone parkers) zou het gevaar bestaan dat je met je kleding blijft haken een de schroeven. Ik heb daarom zelf nog andere schroeven gekocht met een platte en afgeronde kop.
Het werd gedurende het bestelproces niet duidelijk wanneer de tafelpoten zouden worden geleverd, administratief is er nog wel wat te winnen.
De aflevering door DHL liet ook te wensen over. Toen we niet thuis waren om het product in ontvangst te nemen op een regenachtige dag, is het pakket gewoon voor de deur achtergelaten in de voortuin. Al met al geen schoonheidsprijs.
Gelukkig zijn de geleverde tafelpoten van goede kwaliteit en keurig verzorgd ingepakt.

Oosterveld / de eikenhof

Duidelijke webshop
En supersnelle levering
Volgende dag was alles al in huis 👍🏻

2 x verkeerde onderdelen wel snel nieuwe gestuurd

Goede en snelle levering. Poten zijn van uitstekende kwaliteit en zien er mooi uit. Enige kleine minpunt is dat er geen bescherming onder de poten zit tegen beschadiging van bijvoorbeeld een tegel... Goede en snelle levering. Poten zijn van uitstekende kwaliteit en zien er mooi uit. Enige kleine minpunt is dat er geen bescherming onder de poten zit tegen beschadiging van bijvoorbeeld een tegel vloer.

Gevonden met google omdat we wat koppelingen nodig hadden. Weinig ervaring, 1 bestelling gedaan, ging makkelijk

Snelle en goede levering en materiaal is mooi, goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Henk Zwierenberg

Perfecte tafel en service