L Savelkoul

Ondanks de langere levertijd ( volgens jullie zeggen door corona ) toch netjes afgeleverd

Barbara Ninteman

Goed, ze belden keurig op dat het aantal dagen levertijd werd overschreden ivm feestdagen die ik mss over het hoofd had gezien en of dit oke was. Producten zijn keurig geleverd en voldeden aan mijn... Goed, ze belden keurig op dat het aantal dagen levertijd werd overschreden ivm feestdagen die ik mss over het hoofd had gezien en of dit oke was. Producten zijn keurig geleverd en voldeden aan mijn verwachting vwb kwaliteit en vergelijkbaarheid als op de foto van de site. Dik tevreden!

H Schilders

Prettig en correct bedrijf. Latere levering werd keurig gemeld.

jacco

Product voldoet aan verwachtingen; goede prijs/ kwaliteit plus prima communicatie

Richard Van der Weert

Prima Service

Bart Hertog

Prima service goede prijs

Jolanda

Prima! Levering duurde iets langer, ben meteen na het betalen gebeld of dit akkoord was.

Stefan Hamers

Zeer fijn bedrijf. Snelle levering van producten die we hebben besteld. Alles netjes ingepakt waardoor er geen beschadigingen aan zijn.

Ed

Het bestellen via de website ging heel makkelijk. De artikelen werden snel en goed verpakt bezorgd. Alles voldeed aan mijn verwachtingen