Hans van den Berg

Niet tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

bij mijn reactie versturen naar B&B's krijg ik het retour. Het werkt dus niet, zoals ik wel gewend ben!

Beste Hans,
Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen. Wilt u even contact met ons opnemen via het contactformulier bij ons op de website dan kijken we graag even met u mee.
Alvast hartelijk bedankt.

A.

Neoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onhandig dat je bij het kijken naar de foto's van een specifieke b&b niet terug gaat naar deze b&b maar de algemene site. Iedere keer opnieuw de b&b opzoeken waar ik interesse in had

Beste A.
Beste A.
Hartelijk dank voor uw feedback. Wanneer u de foto's van een B&B bekijkt kunt u rechtsboven in het scherm op het kruisje drukken. Hierdoor komt u terug bij de presentatiepagina van de B&B. Hierdoor hoeft u niet op het pijltje terug te klikken waardoor u terug gaat naar een vorige pagina. Hoop dat deze tip voor u helpt.

Mar

Niet gebruiksvriendelijk

In de app:
• werkt het overzicht op de kaart niet.
In de app:
• werkt het overzicht op de kaart niet.
• als ik een B&B heb aangeklikt om de details te bekijken, dan is er geen knop op terug te gaan naar de lijst. En dan moet je je zoekopdracht dus weer helemaal opnieuw ingeven
• ik heb op de feedback knop geklikt. Werkt ook niet. Ik kom op een lege pagina en kan geen tekst achterlaten.

Omdat de app niet zo fijn werkt, heb ik op mijn laptop ook de website geraadpleegd. Op de website zijn de afbeeldingen niet zichtbaar.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze feedback. De app kende in het verleden ook wel wat bugs, maar is er de laatste tijd helaas niet op vooruit gegaan. Terwijl ik de app wel graag wil gebruiken.

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Hartelijk dank voor uw feedback. De app is op dit moment enkel nog te gebruiken voor mensen die hem nog op zijn of haar telefoon hadden staan en is niet meer te downloaden. Op dit moment staat het niet op de planning om de app op korte termijn terug te brengen. Wij adviseren dan ook om de website op via internet te bekijken. Wat vervelend dat op de website de afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Kunt u aangeven welke laptop u gebruikt en via welke browser u dit probleem heeft? U kunt dit via het contactformulier op onze website aan ons doorgeven.
Alvast hartelijk bedankt.

A

M. de Muijnk

Goed te vinden

Ik had de site in 1 keer gevonden. Overzichtelijk en goede informatie

Indesco

Bedandbreakfast.nl is er niet beter op geworden!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Krijg nu teveel b&b's aanbevolen en kan geen minimale afstand van de ingevoerde plaats aangeven! Verder moet je meer handelingen doen om te reserveren; al met al slechtere website!

hoekstra

Vlot

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

op zoek naar een alternatief voor de gevestigde bureaus vond ik nieuwe en interessante mogelijkheden bij b&b.nl

Nelly

Reserveringssysteem kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

lastig dat je telkens een reservering moet aanvragen, en niet weet of hij geaccepteerd wordt, zo ben je soms wel lang bezig als je in een bepaalde omgeving iets wilt reserveren. Het is me tot nu toe... lastig dat je telkens een reservering moet aanvragen, en niet weet of hij geaccepteerd wordt, zo ben je soms wel lang bezig als je in een bepaalde omgeving iets wilt reserveren. Het is me tot nu toe 3x gebeurd dat er geen plek meer was, zelfs niet in september.

Beste Nelly,
Beste Nelly,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Robert

Geen beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ondanks dat de site een beschikbaarheid aan gaf, bleek dit uiteindelijk niet het geval te zijn

Beste Robert,
Beste Robert,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

X

Zoektocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Slecht, diverse locaties waren beschikbaar volgens de site, maar bleken bezet volgens de eigenaar

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.