Willy en Erna Olde Dubbelink / B&B De Hoenderkamp

Feedback tav boeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wij hebben zelf een B&B maar nu een keer zelf geboekt via jullie site. Dit gaat prima!

Bob

Fijn en ontspannen verblijf in Koudekerke

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De ontvangst was zeer gastvrij en behulpzaam. De Cuba kamer waar wij met zijn tweeën verbleven was schoon, fris en sfeervol ingericht. Het bed is perfect voor een ontspannende nachtrust. We zijn... De ontvangst was zeer gastvrij en behulpzaam. De Cuba kamer waar wij met zijn tweeën verbleven was schoon, fris en sfeervol ingericht. Het bed is perfect voor een ontspannende nachtrust. We zijn zelfs nog een nacht extra gebleven! De vele extra's zoals koffie, thee, snoepjes, koude drankjes, toeristen informatie, de buitenkeuken en de huurfietsen maken het verblijf (verrassend) compleet!
Ook het ontbijt was erg lekker, met zelfgemaakte appeljam😋. De ligging is prima zo vlakbij het strand en de twee steden Middelburg en Vlissingen. Al met al een heerlijk verblijf gehad!

R. Lippe

Mooie fijne B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Lieve gastvrouw, schoon netjes, goed verzorgd, heerlijk ontbijt.
Voor herhaling vatbaar!

Rita

2 Buchungsanfragen wurden abgelehnt, bin dann über ein anderes Portal fündig geworden. Noch schöner wäre wenn man direkt sehen könnte ob die Unterkunft noch zu haben ist. Wenn man auf Fahrradtour... 2 Buchungsanfragen wurden abgelehnt, bin dann über ein anderes Portal fündig geworden. Noch schöner wäre wenn man direkt sehen könnte ob die Unterkunft noch zu haben ist. Wenn man auf Fahrradtour ist und ziemlich spontan buchen will, dauern die Antworten der Vermieter teils zu lange

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Rita,
Liebe Rita,
herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Die Vermieter sind angehalten, innerhalb von 24 Stunden auf eine Anfrage zu reagieren, viele reagieren tatsächlich schneller, aber nicht flächendeckend. Für eine sofortige Buchung, insbesondere im Rahmen einer Biketour, kann das schwierig sein. Tut uns sehr leid, hätten wir uns für Sie auch anders gewünscht.
Gut, dass Sie fündig wurden und Ihre Tour fortsetzen können. Wenn wir noch etwas für Sie tun können, melden Sie sich gerne.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Wendy L

Super site, duidelijk en heel gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Steeds vaker de Pieterpad overnachtingen aan het reserveren via jullie. Duidelijk, makkelijk en erg snel contact met de b & b eigenaren. Top dus!

Lize

Overzichtelijke website.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke website. Duidelijke informatie. Foto's versterken de tekst. Locatie vermelding van de B&B. Snelle reacties na een reserveringsaanvraag.

Erica

Duidelijk in gebruik

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geen overbodige muiskliks nodig om te zoeken en de boeken.

Lotte

Makkelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het gaat makkelijk en soepel en inderdaad krijg je binnen 24 u antwoord van de locatie, zoals beloofd (althans dit was 2 x het geval bij mij)

Albert de Jong

Beoordeling bed en breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het gebruik van bedenbreakfast.nl bevalt me prima. Er is wel een ding waar ik me mateloos aan kan storen.
Foto's die de eigenaren aanleveren zijn niet altijd eerlijk. vervelende dingen worden bewust uit beeld gehouden en soms kan ik aan de hand van de foto's niet bepalen hoe de indeling van een huisje is . Ik weet dat de eigenaren verantwoordelijk zijn voor het aanleveren van foto's. Maar als er een grote fabrieksloods in je uitzicht staat van de b&b is dat iets wat ik zou willen weten als bezoeker . Nu bood google maps uitkomst. Maar kan me ook voorstellen dat er mensen zich bekocht zouden kunnen voelen. Persoonlijk komt het te vaak voor naar mijn mening dat niet duidelijk is wat ik krijg. Ik heb dan ook besloten dat ik deze b&b's niet zal bezoeken.

RCL de Kluiver

Goed, duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snelle en vriendelijke respons op aanvraag.