Sanders

B en B zoektocht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een snelle manier om overal in Nederland een mooie B en B te vinden.

Klaas Pie

Bedandbreakfast zorgt voor een goed Bed and breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Diverse malen heb ik gebruik gemaakt van Bedandbreakfast, en altijd naar tevredenheid. Ik werd altijd tijdig geïnformeerd over mijn reserveringen. Daarnaast zijn de B&B die ik uitgekozen heb ook... Diverse malen heb ik gebruik gemaakt van Bedandbreakfast, en altijd naar tevredenheid. Ik werd altijd tijdig geïnformeerd over mijn reserveringen. Daarnaast zijn de B&B die ik uitgekozen heb ook allemaal goed.

Nijkamp

B en B

Afspraak zo gemaakt handig

Shafik

E-mail werkt niet helemaal goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Belangrijke bijlagen worden niet doorgestuurd.
Kosten waren hoger dan op de website stond. Mogelijk omdat de (extra) kosten voor ontbijt niet (duidelijk) waren aangegeven.

Anouk

Super

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijk ontvangst zeer schoon en zeer goed ontbijt

Sabine Reinhard

Das Übersetzungsprogramm bei Bewertungen des Gastgebers ist eine Katastrophe. Eine sehr gute Bewertung wurde zu einer sehr schlechten Bewertung. Wurde trotz Anruf nicht geändert!!!!!! Daher nur 3... Das Übersetzungsprogramm bei Bewertungen des Gastgebers ist eine Katastrophe. Eine sehr gute Bewertung wurde zu einer sehr schlechten Bewertung. Wurde trotz Anruf nicht geändert!!!!!! Daher nur 3 Punkte.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Reinhard,
herzlichen Dank, dass Sie sich Zeit für ein Feedback genommen haben. Wir freuen uns, dass Sie einen guten Aufenthalt im B&B hatten und sich dort sehr wohlgefühlt haben....
Liebe Frau Reinhard,
Entschuldigen Sie bitte die Verwirrung mit der Bewertung. Ich als deutschsprachige Kollegin bin nicht jeden Tag im Haus und meine niederländischen Kolleginnen sprechen leider kein Deutsch. Ich vermute, dass es deshalb zu den unpassenden Formulierungen kam.
Schön, dass wir dies heute lösen konnten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Ester van Zanten

Goede en snelle bemiddelaar van de B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben zeer tevreden met Bedandbreakfast.nl

Lydia Griffioen

Goed gevonden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

fijne zoekfuncties. Uitgebreide informatie met foto's

Luc Huiskes

Prima website met ruim aanbod.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te gebruiken, vlotte bevestigingen. Een toegevoegde waarde zou zij als ik een account als gebruiker zou kunnen aanmaken, op de site zie ik alleen een inlogmogelijkheid voor verhuurders.

Juulk

Beschikbaarheid niet online zichtbaar, onhandig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

toch wel erg onhandig dat je de beschikbaarheid niet online kan zien. Nu moet ik er een stuk of 10 aanschrijven en dan maar wachten op hun antwoord....

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Juulk,
Beste Juulk,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen, de meeste B&B's houden keurig hun kalender bij waardoor u direct kunt zien of er beschikbaarheid is. We werken op Bedandbreakfast.nl met reserveringsaanvragen. Zodra de eigenaar een bevestiging stuurt is de reservering rond. Mocht u nog vragen hebben dan mag u altijd even contact opnemen via het contactformulier welke u terug vindt op onze website.
Senna - Bedandbreakfast.nl