Snelle en vriendelijke service. Leen auto was schoon en getankt en ze waren zeer flexibel in alle afspraken.

Vriendelijke medewerkers
Duidelijke informatie
Formulieren voorbereid zodat er geen wachttijd is
Afspraken wordennprima nagekomen

Onze ervaring is prima. Netjes te woord gestaan. Auto was dezelfde dag al klaar. Schade is prima verholpen, ziet er weer top uit. Vervangend vervoer mee gekregen. Alles wordt direct geregeld met... Onze ervaring is prima. Netjes te woord gestaan. Auto was dezelfde dag al klaar. Schade is prima verholpen, ziet er weer top uit. Vervangend vervoer mee gekregen. Alles wordt direct geregeld met onze verzekering. Kortom prima geregeld en afgehandeld.

Vriendelijk en vooral zeer snel geholpen. Goede informatie voorziening.
En het allerbelangrijkst heel blij met het resultaat.

Vriendelijk bedrijf. De schade wordt snel hersteld en de service is uitstekend.

Gemakkelijk bereikbaar, snel en goed geholpen, als extra service is auto gewassen en van binnen schoongemaakt.

Prima afspraken te maken, goede service en contact

Ik ben al vaker hier geweest en werd ook dit keer weer uiterst vriendelijk en bekwaam geholpen. Afspraken die gemaakt werden, werden ook nagekomen.

De ontvangst is altijd zeer correct. De binnenkomst is erg netjes en verzorgd en de medewerkers professioneel en klantgericht. Afspraak is afspraak, daarbij is nog nooit iets mis gegaan.
De...
De reparaties worden goed uitgevoerd en dat kan ook altijd op relatief korte termijn.

Ik kon snel terecht en zeer vlot geholpen. Personeel was vriendelijk en had mijn auto snel terug.