Vriendelijk ontvangst, duidelijke afspraken, je wordt op de hoogte gehouden en de auto wordt conform verwachtingen gerepareerd

Correcte afhandeling en prima kwaliteit

Prima communicatie. Leenauto ook goed geregeld. Wel terug met auto vanwege verkeerde afstelling van de lampen.

Contact was goed en afspraken zijn nagekomen.

Super tevreden. Aardige mensen, snel geholpen en het resultaat is super. Onze auto is weer als nieuw.

Nadat ik schade had gereden ben ik naar Voorend autoschade De Betuwe gegaan om te vragen of er een prijsopgave gemaakt kon worden. Ik werd meteen geholpen, er werd nauwkeurig gekeken en er werd... Nadat ik schade had gereden ben ik naar Voorend autoschade De Betuwe gegaan om te vragen of er een prijsopgave gemaakt kon worden. Ik werd meteen geholpen, er werd nauwkeurig gekeken en er werd gelijk een prijs gegeven. Ik heb een afspraak gemaakt, de auto de avond ervoor al gebracht en de volgende dag kon hem 's middags weer ophalen. De schade was keurig gemaakt en de auto was zelfs gewassen en gestofzuigd! Keurige afhandeling, via mail de factuur ontvangen.
Zeer tevreden!

Duidelijke communicatie, auto goed gemaakt en schoon opgeleverd

Na het maken van de afspraak stond de kernactiviteiten keurig klaar. Twee dagen later was de schade hersteld. Voor zover ik kan beoordelen volledig onzichtbaar. En de auto gewassen en uitgezogen.... Na het maken van de afspraak stond de kernactiviteiten keurig klaar. Twee dagen later was de schade hersteld. Voor zover ik kan beoordelen volledig onzichtbaar. En de auto gewassen en uitgezogen. Kortom: ik ben zeer tevreden

Vriendelijke en correcte mensen