Prima bedrijf, professioneel

Medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Schade is perfect gerepareerd. Afspraken werden nagekomen.

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen, de auto is goed gemaakt en de service is goed.
Ik heb een fijn vervangend vervoer gehad.

Een goede service

Eindresultaat is 100% naar tevredenheid. Communicatie met klant is prima. Helaas 1x extra terug moeten komen; voorruit vergeten te vervangen!

Vriendelijk en profecioneel

Netjes te woord gestaan. Aantal weken moeten wachten (periode net na de zomervakantie) voor reperatie kon plaatsvinden, maar de service en kwaliteit zijn prima.

Prettig ontvangst, klantvriendelijk en professioneel.
tip: parkeerplaats 1 richting maken of alleen voor gebrachte auto's of ophalende auto's

Mijn auto weggebracht, heel vriendeklijk ontvangen. Er stond een prima vervangende auto klaar. Op mijn verzoek mijn tankpos te mogen halen (lag nog in de auto) werd allert gereageerd, deze lag... Mijn auto weggebracht, heel vriendeklijk ontvangen. Er stond een prima vervangende auto klaar. Op mijn verzoek mijn tankpos te mogen halen (lag nog in de auto) werd allert gereageerd, deze lag direct klaar bij de balie. Met het maken van de afspraak werd rekening gehadden met mijn agenda. Na 2 dagen kon ik da auto weer ophalen, keurig gewaseen en schoon. kortom; een uitstekend bedrijf! met dito personeel!

Auto opkorte termijn en keurig hersteld en correct met de verzekering afgewerkt