Nette snelle service .
Ook vervangend vervoer prima geregeld.

Netje en correct behandeld en afgewerkt

Zeer vriendelijke medewerkers, schade is keurig hersteld, goede informatie vooraf, snelle service! Ik ben zeer tevreden over Autoschade van Peer!

Zeer attente eigenaar, regelt alles voor je, b.v. vervangend vervoer, vakkundig personeel.
De schade woordt heel netjes hersteld.

Prima service en contact. Enige aandachtspunt is dat er na de melding via internet geen contact op werd genomen, terwijl dat volgens de site binnen 2 dag zou gebeuren.

Ik ben door het bedrijf van Peer uit Dongen prima geholpen.
Ik ben door het bedrijf van Peer uit Dongen prima geholpen.
Door rekening te houden met persoonlijke omstandigheden is de schadereparatie voorspoedig op tijd uitgevoerd ondanks dat het al zeer druk was, december 2023-januari 2024
Ik heb zelfs op mijn vraag wat oorspronkelijke lak mogen ontvangen met de juiste codes om kleine beschadigingen te verhelpen.
Vriendelijke mensen.

Geen vervangend voertuig;nadat de auto weer volledig klaar was, bleek dat een bij het ongeval gebroken draad niet was vervangen,daardoor nog een tweede reparatie.
Het schadeherstel op zich is...
Het schadeherstel op zich is prima gedaan.Personeel was vriendelijk.Zou ik van Peer aanraden bij anderen?Volgens jullie puntensysteem:een 6!

Goede service. Ik werd goed op de hoogte gehouden van reparatie. Dit had te maken met het feit dat benodigde materialen niet voorradig waren: