Goed contact en snelle afhandeling van de schade (cf. realistische tijdsplanning). Het resultaat was (vanzelfsprekend) perfect, hierbij werd de auto keurig gepoetst opgeleverd.

Al met...

Al met al perfecte service en goede kwaliteit.

De schade aan mijn auto werd snel en adequaat aangepakt en 2 sagen nadat ik mijn auto had weggebracht kon ik hem al weer ophalen. In de tussentijd werd een nette vervangende auto ter beschikking... De schade aan mijn auto werd snel en adequaat aangepakt en 2 sagen nadat ik mijn auto had weggebracht kon ik hem al weer ophalen. In de tussentijd werd een nette vervangende auto ter beschikking gesteld.

Snelle service , goed werk ! bij ANS WEERT denken ze echt met je mee
Ik heb een transport bedrijf hoe langer een auto stil staat des temeer meer geld het kost
maandag gebeld ,woensdag...
Snelle service , goed werk ! bij ANS WEERT denken ze echt met je mee
maandag gebeld ,woensdag ingepland en vrijdag klaar
Topservice , ik raad ASN aan iedereen aan.

Ik ben vriendelijk ontvangen,alles is heel goed na gekomen De schade is heel goed hersteld .

Goede service,auto is netjes in orde gemaakt en goede leen auto

Zeer goed contact naar klant toe. Afhandeling:keurig.

Erg vriendelijke mensen aan loket. Afhandeling prima en goed op tijd afgelopen,

Goeie service en cummunicatie.
Medewerkers staan je netjes te woord en leggen goed uit
hoe de zaak af te werken wat betreft de verzekering.
Vooraf wordt gemeld welk bedrag zelf te...
Goeie service en cummunicatie.
Medewerkers staan je netjes te woord en leggen goed uit
hoe de zaak af te werken wat betreft de verzekering.
Vooraf wordt gemeld welk bedrag zelf te betalen dus geen verrassingen bij het
ophalen van de auto.

Snel en vriendelijk geholpen echt een aanrader

Prima. Auto zag er weer netjes uit. Oplevering was 1 dag later, maar was onvoorziene schade die niet eerder was vastgesteld.