Mijn ervaring is heel goed geweest. Klantvriendelijk, snelle reparatie en schade voortreffelijk hersteld. Mooie leenauto.

Zeer tevreden over hoe mij Yaris hersteld is. 1 woord: Geweldig

Zeer vriendelijke medewerkers. Alle afspraken nagekomen. Schade zeer goed hersteld! Prima informatie over garantie. Topbedrijf !

Niets op aan te merken
Alles soepel afgewerkt

Mijn ervaring met ASN Autoschade Tindemans Weert was zeer goed:
De te voeren procedure en de gang van zaken werden duidelijk uitgelegd;
De afspraken werden zonder mankeren...
Mijn ervaring met ASN Autoschade Tindemans Weert was zeer goed:
De te voeren procedure en de gang van zaken werden duidelijk uitgelegd;
De afspraken werden zonder mankeren uitgevoerd;
Het contact verliep helder en sympathiek.

Prima service, keurige bediening door het personeel

Professioneel geholpen, leenauto gekregen en snel hersteld. Auto kwam zelfs schoongemaakt terug.
Groot pluspunt vond ik, dat ik als vrouw, nooit het gevoel heb gekregen ‘minder’ te zijn of voor onnozel gezien te worden. Bij veel garagebedrijven krijg ik dit gevoel wel. Dus zeer tevreden.

Vriendelijke en snelle service.
Goed werk geleverd en mijn auto was van binnen en van buiten schoner bij oplevering.

Alles is netjes afgewerkt en een goede service is er geboden. Vrij jonge leenauto meegekregen, dat was ook top.

Ik ben erg te vreden over ASN. Na mijn schade heb ik contact opgenomen met ASN via de mail met foto's. Ik kreeg al snel een mail terug waarin al heel snel mocht komen voor een noodreparatie die... Ik ben erg te vreden over ASN. Na mijn schade heb ik contact opgenomen met ASN via de mail met foto's. Ik kreeg al snel een mail terug waarin al heel snel mocht komen voor een noodreparatie die meteen werd uitgevoerd waardoor ik gelukkig weer kon rijden. Na al 2 weken is mijn auto netjes gemaakt. Top geregeld