Schade prima gemaakt!!

Klantvriendelijk + reparatie naar verwachting, meegedacht bij vervangend vervoer.

Keurig geholpen, vriendelijk en efficiënt.

Laura stond mij zeer klantvriendelijk te woord.
Laura stond mij zeer klantvriendelijk te woord.
Deskundig zijn ze te werk gegaan bij ASN Autoschade Schonewille, eerst foto's gemaakt van de schade (er was een auto achterop mijn auto gereden) en daarna een afspraak gemaakt om de schade te herstellen.
Er is gezorgd voor gelijkwaardig vervangend vervoer, wat heel prettig was.
De schade was netjes en prima hersteld binnen de gestelde termijn en men heeft mij erop attent gemaakt dat er nog nevenschade (hagelschade) was, waarvoor een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Uiteindelijk kreeg ik de auto weer blinkend terug, een prima uitstekende service!

Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan, waarbij alles duidelijk is uitgelegd en ook de huurauto werd in alle rust even uitgelegd. Verder hebben de monteurs de schade prima gerepareerd en... Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan, waarbij alles duidelijk is uitgelegd en ook de huurauto werd in alle rust even uitgelegd. Verder hebben de monteurs de schade prima gerepareerd en heeft de monteur de tijd genomen om de gerepareerd schade samen te bekijken. kortom top geregeld

Schade prima hersteld.
Leenauto meegekregen waar, na achteraf bleek, al schade op zat. Dat was niet vooraf gemeld.

Ja,die is goed.

De dame die als eerste contactpunt fungeert is vriendelijk, komt haar afspraken na en is servicegericht. Ze probeert je zo goed en snel mogelijk te helpen.
De monteur die ik heb besproken was...
De monteur die ik heb besproken was vriendelijk en heeft duidelijk toegelicht welke werkzaamheden ze aan de auto hebben verricht. Al met al prima service!

afspraak gemaakt ivm schade , zeer vriendelijk en snelleaf sppraak om schade te beijken.
zeer snel afsprak om schade te herstellen.
schade netjes en heel snel hersteld.
zeer snel afsprak om schade te herstellen.
schade netjes en heel snel hersteld.
leen auto
vriendelijk personeel