Mijn ervaring is goed. Snelle afhandeling en vakkundige reparatie.

Helder en duidelijk uitleg over het schadeproces. Auto vakkundig hersteld en auto schoon van binnen en buiten. Zeker aanrader in geval van schade om daarheen te gaan.

Vriendelijk en zeer vakkundig
Hoge kwaliteit

Goede hulp, vriendelijk, correct. Eigenlijk zoals het altijd hoort te zijn.

Netjes geregeld allemaal, goed te woord gestaan en de auto zag er weer uit als van ouds

Vriendelijke correcte behandeling. Schade prima hersteld,geen kleurverschil.Nette leenauto meegekregen.Bij terugbrengen even aftanken. Alles bij elkaar heel tevreden.

Onduidelijkheid over te verrichten werkzaamheden. Auto zogenaamd schoongemaakt ....

De auto is perfect gerepareerd en schoon afgeleverd.
Helaas was het maken van een afspraak niet gemakkelijk en is deze ook 2x verzet doordat er bij ASN niet goed onderling is gecommuniceerd.

Het contact liep soepel.
er werd bij het afspreken van de breng-dag meteen gevraagd of ik een leen auto wou hebben. en die stond ook klaar op de afgesproken dag.
werd keurig op de hoogte...
Het contact liep soepel.
werd keurig op de hoogte gebracht van de status vd auto
Dit was in het filiaal s'Gravenzande

ASN SchadePartners is zeer klantvriendelijk. Alle vragen die ik had, werden netjes beantwoord. Ik kreeg een nette leenauto mee. De schade aan mijn auto is perfect hersteld. Ik kreeg mijn auto,... ASN SchadePartners is zeer klantvriendelijk. Alle vragen die ik had, werden netjes beantwoord. Ik kreeg een nette leenauto mee. De schade aan mijn auto is perfect hersteld. Ik kreeg mijn auto, zowel van binnen als van buiten, schoongemaakt terug.