Zeer klantvriendelijk en professioneel. Vervangend vervoer werd keurig en kostenloos geregeld zodat ik gewoon naar mijn werk kon, zonder gedoe.
Mijn schade werd perfect gerepareerd. Spuitwerk...
Mijn schade werd perfect gerepareerd. Spuitwerk super strak en zonder kleurverschil.
Ik heb netjes uitleg gekregen over de verwerking van de schade aan mijn auto, met tonen van foto’s van het proces.
Ik ga bij een eventuele volgende schade weer naar ASN en kan dit ook aan anderen aanraden!

Goede service en vriendelijk personeel
Er wordt netjes uitgelegd wat er gaat gebeuren voordat ze de auto gaan herstellen
De auto was klaar binnen de gemaakte afspraak

Wat worden we hier ontzorgd. Hier is alles wat te naken heeft met de dyschade gedaan. Wat een toppers. Schade perfect hersteld goed op de hoogte gehouden en prima vervangend vervoer gekregen. Wat worden we hier ontzorgd. Hier is alles wat te naken heeft met de dyschade gedaan. Wat een toppers. Schade perfect hersteld goed op de hoogte gehouden en prima vervangend vervoer gekregen.
Kortom een 10 met gniffel.

Ontvangst was zoals altijd zeer vriendelijk en in het gehele schadetraject werd ik goed op de hoogte gehouden. Mochten er van mijn zijde vragen zijn, kreeg ik altijd een duidelijk antwoord wat ook... Ontvangst was zoals altijd zeer vriendelijk en in het gehele schadetraject werd ik goed op de hoogte gehouden. Mochten er van mijn zijde vragen zijn, kreeg ik altijd een duidelijk antwoord wat ook nageleefd werd. Dus uiteindelijk heel tevreden.

Goed geholpen, al aan de telefoon en het bezoek. Heldere afspraken.

Zeer vriendelijk bedrijf wat je goed te woord staat. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. Op korte termijn kan de schade gemaakt worden. Prima herstel van de schade, positieve ervaring. De auto... Zeer vriendelijk bedrijf wat je goed te woord staat. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. Op korte termijn kan de schade gemaakt worden. Prima herstel van de schade, positieve ervaring. De auto wordt keurig afgeleverd.

Na melding schade bij de verzekeraar werd ik direct teruggebeld door ASN en werd er een afspraak ingepland op korte termijn. Erg vriendelijk personeel, een snelle afhandeling en uitstekende... Na melding schade bij de verzekeraar werd ik direct teruggebeld door ASN en werd er een afspraak ingepland op korte termijn. Erg vriendelijk personeel, een snelle afhandeling en uitstekende informatievoorziening over de status. Bij het ophalen bleek dat mijn auto zelfs schoongemaakt was door ASN. Super service dus!

Contact verliep prima en vriendelijk. Schade is naar tevredenheid opgelost.
Jammer was dat de planning erg uitgelopen s.i

Een kleine schade, maar neemt veel tijd (auto weg van dinsdagochtend t/m vrijdagmiddag). Een onderdeel niet op tijd bij ASN geleverd (sier strip voor dorpel), dus nogeen terug om dat te laten... Een kleine schade, maar neemt veel tijd (auto weg van dinsdagochtend t/m vrijdagmiddag). Een onderdeel niet op tijd bij ASN geleverd (sier strip voor dorpel), dus nogeen terug om dat te laten fixen.

Na niets gehoord te hebben, maar zelf gebeld op vrijdagochtend 11:45u hoe ver het met schadeherstel stond.

Vervangwagen is beneden standaard - VW Golf, geen navigatie systeem. Ik rij zelf Mercedes E200

Goed en netjes geholpen!