Zeer klantvriendelijk en denken mee. Top bedrijf!

Een prettig ontvangst bij de balie en een goede, zorgzame afwerking van de schade van begin tot eind.

Vriendelijke en deskundige mensen, vlot geholpen en perfecte service!
Auto zag er weer uit als nieuw, zowel van binnen als buiten ook helemaal gewassen.

Flexibel en uiterst vriendelijk!
Professioneel advies en hrr er leste afspraken.

Het contact was zeer goed vriendelijk personeel en afspraken worden goed nagekomen.

De algemene ervaring is prima. Er was na telefonisch contact snel de mogelijkheid om de beschadigde auto te brengen. Er bleek toen een leenauto noodzakelijk te zijn. Die was niet meteen voorhanden. Maar op het einde van de dag wel. De leenauto is goed bevallen. Na 8 dagen was de schade van mijn auto hersteld. De herstelde auto zag er van binnen en van buiten heel schoon uit. Er was niets meer te zien van beschadigingen en de auto reed prima.

Goede ervaring, netjes geholpen en correcte afhandeling

Vriendelijke ontvangst en goed herstrel van de schade.

JaHaSe beheer bv

Goede service vriendelijke vakkundige mensen

Wij zijn zeer tevreden over ons contact met ASN. Een deskundige en zeer klantvriendelijke benadering. Onze schade is naar onze volle tevredenheid hersteld. Ook zijn we zeer tevreden over de service... Wij zijn zeer tevreden over ons contact met ASN. Een deskundige en zeer klantvriendelijke benadering. Onze schade is naar onze volle tevredenheid hersteld. Ook zijn we zeer tevreden over de service van het bedrijf.We zullen ASN dan ook aanbevelen bij andere mensen.