Erg prettige ervaring direct vanaf het eerste telefonische contact.

Erg prettige ervaring direct vanaf het eerste telefonische contact.

Mijn auto is door schuld van een ander total loss gereden. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Bij ASN Oud-Beijerland nam men de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Hierdoor werd het een stuk prettiger om met de situatie om te gaan. Als klap op de vuurpijl heeft de auto ook nog eens meer opgeleverd dan in eerste instantie het geval dankzij o.a. de oplettendheid van een medewerker bij dit bedrijf. Ik ben uitermate tevreden.

Weten wat ze doen en luister naar de klant. Doen geen half werk ze hebben bij mij bijvoorbeeld de gehele bumper gespoten in plaats van de plek van schade.

Ik ben eerder bij ASN Oud Beijerland geweest voor schadeherstel. Altijd goede uitleg over de wijze van schadeherstel door ASN Oud Beijerland. Zeer gastvrije ontvangst door filiaalmanager , genaamd... Ik ben eerder bij ASN Oud Beijerland geweest voor schadeherstel. Altijd goede uitleg over de wijze van schadeherstel door ASN Oud Beijerland. Zeer gastvrije ontvangst door filiaalmanager , genaamd Anne. Beleefd en vriendelijk personeel receptie en plaatwerkerij. VAKWERK . Ik woon zelf in Spijkenisse waar ook een ASN vestiging is maar kies toch voor ASN Oud Beijerland. Is een kleinere vestiging straalt gezelligheid en vertrouwen uit. Echt een aanrader ennnnnnnn. prijsafspraak is ook echt afspraak.

Goed! Meedenken en altijd terecht kunnen met vragen

Mijn ervaring is zeer positief, ik werd telkens op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en mijn auto werd thuis afgeleverd.

Alles top geregeld.

ASN autoschade Oud-Beijerland heb ik ervaren als een uitstekend schade herstelbedrijf, schade weer snel en professioneel gerepareerd alsof het nooit is gebeurd. Uitstekende service, vriendelijk en... ASN autoschade Oud-Beijerland heb ik ervaren als een uitstekend schade herstelbedrijf, schade weer snel en professioneel gerepareerd alsof het nooit is gebeurd. Uitstekende service, vriendelijk en klantgericht.
Bij schade kan ik ASN Autoschade Oud-Beijerland van harte aanbevelen. Top!

Nette ontvangst, duidelijke uitleg van het herstel van de schade, auto snel en goed gerepareerd en ook schoon gemaakt van binnen en buiten, goede leenauto.

Na telefonisch contact, direct een afspraak gemaakt.
Plan van aanpak gemaakt en reparatie binnen gestelde tijd gedaan.
Over aanpak en reparatie zeer tevreden.
Ben geholpen door...
Na telefonisch contact, direct een afspraak gemaakt.
Plan van aanpak gemaakt en reparatie binnen gestelde tijd gedaan.
Over aanpak en reparatie zeer tevreden.
Ben geholpen door zeer vriendelijke ASN medewerkers ,waarbij ik een goed gevoel had over de geboden service.

Goede en correcte ontvangst ,prima geleverd werk en goede afhandeling bij ophalen auto.