Super gedaan en goede service

De schade aan de auto is zeer professioneel opgelost.
Ziet er weer prima uit.

Vriendelijk personeel.

Meedenken, vakmanschap en vriendelijke medewerkers. En een auto die er weer als nieuw uitziet voor een hele schappelijke prijs, hoe blij kan je zijn als autobezitter?

Voor mij was dit een hernieuwde kennismaking met ASN vanwege een herstelreparatie van ongeveer 10 jaar geleden.
Dat was uitstekend bevallen, dus niet naar de grote dealer welke mijn auto...
Dat was uitstekend bevallen, dus niet naar de grote dealer welke mijn auto geleverd heeft en in onderhoud is.
Bij mijn dealer kan ik, evenals bij ASN, via mijn verzekering zonder extra kosten het herstel in orde laten maken en gebruik maken van een leenauto.
Trouwens, een mooie nieuwe VW Polo meegekregen.
Daarbij vind ik het zeer belangrijk dat de kleinere bedrijven vooral levensvatbaar moeten blijven in deze maatschappij.
En niet te vergeten, bij ASN is vanaf het moment van binnenkomst alles prima geregeld.
Fijne ontvangst en goede afspraken die 100% nagekomen worden.
Klantvriendelijk vanaf het eerste contact tot het weer meenemen van mijn auto.
En niet in het laatst, een prima herstelde schade.
Dank!

Netjes geholpen goede service en een top leenauto

Vriendelijk personeel, goed service.

Prettig, professioneel. Goede informatie. Ik kon vrij snel terecht. Goeie service. Aardige werknemers.

Zeer klantvriendelijk behandeld.

Er kon op redelijk korte termijn een afspraak gemaakt worden voor het herstellen van de schade. In eerste instantie zou dit twee á drie dagen duren. maar omdat er een onderdeel in backorder... Er kon op redelijk korte termijn een afspraak gemaakt worden voor het herstellen van de schade. In eerste instantie zou dit twee á drie dagen duren. maar omdat er een onderdeel in backorder stond heeft het vijf dagen geduurd. Het herstellen is perfect gedaan. maar dat was bij eerdere schades ook al zo. Vandaar de keuze om weer voor ASN te kiezen. Vriendelijk en vakkundig!!

Heel transparant bedrijf! Ik had een flinke schade aan beide zijdeuren, dorpel en middenstijl. Aangezien ik erg gesteld ben op mijn auto vroeg ik of ik soms mocht kijken bij mijn auto. Dit was geen... Heel transparant bedrijf! Ik had een flinke schade aan beide zijdeuren, dorpel en middenstijl. Aangezien ik erg gesteld ben op mijn auto vroeg ik of ik soms mocht kijken bij mijn auto. Dit was geen enkel probleem en er werd mij het hele proces uitgelegd. Ik heb de auto weer helemaal hersteld opgehaald en er is niets meer te zien van de schade. Heel fijn en vriendelijk geholpen.