Nette ontvangst. Snelle afwikkeling van afgifte van te repareren auto en mee te nemen leenauto. Opvallend dat er niets getekend hoeft te worden en er bij inlevering niets gecheckt hoeft te worden.

ASN Heijmans Steenbergen is een klantvriendelijke onderneming en er wordt zonder meer kwalitatief goed werk geleverd. Ervaar het zelf bij een eventueel te repareren schade.

Bij dit bedrijf is alles prima geregeld.
Klantvriendelijk.
Komen netjes de afspraken na.
Geweldige service om thuis gebracht, en weer opgehaald te worden.

De afhandeling via ASN Heijmans ging heel soepel. Het contact verliep prettig en het wat duidelijk wat er van ons en wat er van ASN Heijmans verwacht werd. De contacten met verzekering liepen via... De afhandeling via ASN Heijmans ging heel soepel. Het contact verliep prettig en het wat duidelijk wat er van ons en wat er van ASN Heijmans verwacht werd. De contacten met verzekering liepen via hen. We hadden daar geen omkijken naar.We werden keurig op de hoogte gehouden en de schade is prima verholpen. We kregen ook een goede uitleg over wat en hoe ze het hadden aangepakt.

Super goed bedrijf .klantvriendelijk goede service .en leveren kwaliteit .

Herstel schade is goed verlopen en ook de afspraak is netjes gepland en nagekomen.

Huurauto voldeed niet aan de eisen. Na klacht van mij bij leasemaatschappij is binnen een dag wel een goede auto geregeld.

Netjes en correct

De Service was super mijn bus ziet er weer prima uit . afspraken zijn meer dan waar gemaakt. mijn complimenten aan Heijmans en zijn personeel .

Uitstekende service en prima vaklui.