Resultaat is fantastisch, je ziet er niets van!
Medewerkers zijn flexibel, vriendelijk en klantgericht!
Resultaat is fantastisch, je ziet er niets van!
Medewerkers zijn flexibel, vriendelijk en klantgericht!
Communicatie tussentijds kan beter, zelf na moeten bellen voor wanneer auto weer gereed.

Hartelijk ontvangst bij receptie en eigenaar, alles goed geregeld en volgens afspraak.

Klantvriendelijke benadering, heldere afspraken, nette reparatie. Ondanks het feit dat een aanrijding zonder schuld vervelend en tijdrovend is, verzacht de prettige samenwerking tussen Centraal... Klantvriendelijke benadering, heldere afspraken, nette reparatie. Ondanks het feit dat een aanrijding zonder schuld vervelend en tijdrovend is, verzacht de prettige samenwerking tussen Centraal Beheer en Autoschade Heijmans de geleden schade.

Goed contact, vriendelijk. Snel geregeld. Auto is opgehaald en weer teruggebracht. Schade netjes gerepareerd. Auto zat wel nog onder het stof van het schuren of iets dergelijks. Dat had wel even... Goed contact, vriendelijk. Snel geregeld. Auto is opgehaald en weer teruggebracht. Schade netjes gerepareerd. Auto zat wel nog onder het stof van het schuren of iets dergelijks. Dat had wel even afgedaan kunnen worden.

Vriendelijke service en duidelijke afspraken

Zeer tevreden. Goede communicatie betreffende het maken van afspraak. Klantvriendelijk en meedenkend qua mogelijkheden. Snelle service en prima leenauto. De haal-brengservice is niet aan de orde... Zeer tevreden. Goede communicatie betreffende het maken van afspraak. Klantvriendelijk en meedenkend qua mogelijkheden. Snelle service en prima leenauto. De haal-brengservice is niet aan de orde gekomen. Ik heb zelf mijn auto gehaald en gebracht. Gezien mijn gepensioneerd leven was dit geen probleem, maar dat zou wel zo kunnen zijn voor mensen met minder tijd. Denk dat dit dan wel positief opgelost zou zijn.

Vanaf het moment van de aanbieding van de auto in Steenbergen tot het moment van de aflevering van de auto bij mijn garagebedrijf in Wouw was alles naar volle tevredenheid opgelost.

Ontvangst was vriendelijk goed (ondanks corona).

Ontvangst was vriendelijk goed (ondanks corona).

Afspraak gemaakt voor maandag maar door verschuiving van afspraken kon mijn auto al de vrijdag hiervoor al hersteld worden. Is goed gedaan. Je ziet geen schade meer. Ben zeer te vrede. Kan het bedrijf aanraden.

Kwaliteit van het herstel is prima.