Auto keurig hersteld (nieuw portier). Alleen jammer dat het erg lang duurde: Portier eerst in back order, vervolgens personeelstekort. Maar beiden zijn een kwestie van overmacht en valt ASN niet te... Auto keurig hersteld (nieuw portier). Alleen jammer dat het erg lang duurde: Portier eerst in back order, vervolgens personeelstekort. Maar beiden zijn een kwestie van overmacht en valt ASN niet te verwijten. Vriendelijke ontvangst en prima bedrijf, dat ik zeker kan aanbevelen!

Voor mij voor t eerst in 24 jaar, schade gereden, maar perfect uitgevoerd,daarom wil ik iedereen bedanken voor de snelle en zeer professionele uitvoering ervan,bedankt allemaal!

Ik ben tevreden over de afhandeling.
de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Keurig netjes geholpen, klant vriendelijk .

Contact met bedrijf en de reparatie prima.
Vervangend vervoer oude kreunende auto, matig.
Contact met bedrijf en de reparatie prima.
Vervangend vervoer oude kreunende auto, matig.
2 jaar geleden werd de auto na schade schoon weer opgeleverd. Ditmaal alleen de buitenzijde afgespoten.

Super goede kwaliteit en klant vriendelijkheid

We zijn heel netjes te woord gestaan. En de schade is heel correct gemaakt. Heel blij mee. Dank jullie wel!

Prima service en mooi resultaat. De vervang wagen is wel van minder niveau dus fijn dat eigen auto na vier dagen weer te beschikking stond.

De auto is mooi hersteld en de afspraken zijn nagekomen. Snelle service en goed advies. Kom hier graag weer terug bij volgende schade.

Goede service. Auto weer mooi gemaakt en ook binnen gestofzuigd. Zeer vriendelijke en hartelijke mensen. Het is omdat het een autoschadeherstelbedrijf is anders zou ik er zo weer heen gaan. Maar bij... Goede service. Auto weer mooi gemaakt en ook binnen gestofzuigd. Zeer vriendelijke en hartelijke mensen. Het is omdat het een autoschadeherstelbedrijf is anders zou ik er zo weer heen gaan. Maar bij een volgende schade zeker hier. Aanrader als je autoschade hebt.