Goede snelle service, vriendelijk en meedenkend. Daarnaast zijn de mensen zeer kundig en werken ze netjes. Erg tevreden met het resultaat en de bijbehorende kosten.

Mijn ervaring is heel goed, de dealer of wie dan ook had een rechter onderdeeltje gestuurd en het had een linker moeten zijn. Men zal mij volgende week bellen als ze het juiste onderdeel hebben... Mijn ervaring is heel goed, de dealer of wie dan ook had een rechter onderdeeltje gestuurd en het had een linker moeten zijn. Men zal mij volgende week bellen als ze het juiste onderdeel hebben ontvangen en dan doen e het alsnog,ik kon de auto gewoon meenemen. Deskundig en vriendelijk is mijn ervaring.

Contact is vanaf het eerste moment prima verlopen. Afspraken zijn nagekomen en goede communicatie. Eigenlijk alleen contact met Johan gehad en was daar erg tevreden over. Kortom prima ervaring.

Goed contact, zowel mondeling als telefonisch. Afspraken worden nagekomen. Erg tevreden over herstel van de schade.
Auto weer als nieuw afgeleverd!

Prettig geholpen en snel een oplossing gezocht om de schade op te lossen en in overleg gelijk de service beurt laten doen bij Toonen echt superfijn.

Snelle, vriendelijke en kwalitatieve dienstverlening.

Vlotte bediening. Goede afhandeling

Correct, efficiënt en behulpzaam

Keurig volgens afspraak schade hersteld; alleen jammer dat ik zelf bij ophalen auto moest constateren dat onderste strip niet goed zat en de auto nog niet ok was.
Wel meteen actie om hem...
Wel meteen actie om hem alsnog correct te monteren en dat lukte uiteindelijk.
Dit had door de monteurs/ poetsers gezien moeten worden denk ik.

Nette communicatie over wanneer de auto klaar is, juiste verwachting uitgesproken vooraf.